Goed onderschrift trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maximus
Samen maken we dit forum beter.
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een slachtoffer van een zedenmisdrijf
@:GGMM
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In elk geval wat boeiender dan een medewerker van een energiebedrijf.
Jij dacht dat ik dit had bedacht?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Van de week pot Nutella gekocht en ze adverteren tegenwoordig OP de pot met Nutella-pannenkoeken.
Wat een visionair ben je toch ook.
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dit had bedacht?
In Frankrijk verkochten ze altijd hun pannenkoeken met Nutella.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Er rijden ook foodtrucks rond door Nederland om dat spul te promoten blijkbaar.
loltwitter:nachopla95 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 14:14:27🔴⚪ Aficionados del Ajax en la Plaza Mayor🎯Objetivo: golpear con una pelota de cuero un balcón que ondea una bandera madridista ➡Lo acaban consiguiendo y enloquecen👍 Sin incidentes por ahora @tjcope https://t.co/taTXeMz6YI reageer retweet
Hoe sta je hier tegenover?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
In Amsterdam ook genoeg plekken waar je pannenkoeken Nutella kan halen.
Topshow.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Poffertjes zijn wel goddelijk. Al hoeft dit van mij dan weer nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Moet nog steeds eraan beginnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Zo laatste aflevering van True Detective kijken. Toch wel weer een topseizoen.
Zal voor een keertje best prima zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe sta je hier tegenover?
[ afbeelding ]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Caland het volgende:
Nutellawinkeltjes zijn zo ongeveer de aids van elke toeristische stad
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het Berlijn van Nederland heeft het nog niet, wat een visionairs.
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het Berlijn van Nederland, Rotterdam?
Kan je het nu bingewatchen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet nog steeds eraan beginnen.[..]
Zal voor een keertje best prima zijn.
Heb verder al echt heel lang geen poffertjes meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |