De komende dagen zal het aanbod wel iets duidelijker worden. Weet alleen niet of ik dan in de stad ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Upland maakt van die idioot zure Amerikaanse "lambiek".
Maar zou gaan man, leuke namen
Het is in perfecte conditie gerijpt door Hertog Jan zelf. Dus ze hebben wat stof op de vaten gelegd waardoor er minder zuurstof bij de vaten komt. Gr Riaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die nieuwe is heel speciaal toch ofzo? Waar zat het nou in? Whiseyvat?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De komende dagen zal het aanbod wel iets duidelijker worden. Weet alleen niet of ik dan in de stad ben.[..]
Het is in perfecte conditie gerijpt door Hertog Jan zelf. Dus ze hebben wat stof op de vaten gelegd waardoor er minder zuurstof bij de vaten komt. Gr Ria
ojah jenever was het dit keer.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Had nog helemaal niet gekeken wat ze dit jaar gaan doen, maar iets met jenever blijkbaar
Jij hebt het niet zo op HJ?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De komende dagen zal het aanbod wel iets duidelijker worden. Weet alleen niet of ik dan in de stad ben.[..]
Het is in perfecte conditie gerijpt door Hertog Jan zelf. Dus ze hebben wat stof op de vaten gelegd waardoor er minder zuurstof bij de vaten komt. Gr Ria
Bedankt maatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanmiddag 15.00 Le Samyn op Eén. Helaas mooi weer daar.
Sign in to confirm your agequote:
Ik vind die houding zoals bijvoorbeeld in dat filmpje hier een beetje cringe.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah jenever was het dit keer.[..]
Jij hebt het niet zo op HJ?
Echt zo bier voor mn vaderquote:
Van paardenvlees neem ik aan?quote:
Nee snap ik, vond die eerste nog best prima te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die houding zoals bijvoorbeeld in dat filmpje hier een beetje cringe.
Of dat vatgerijpt lekker is, geen idee. Heb nooit de behoefte gehad het te kopen.
4%quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat iemand geklikt heeft?
Vanochtend nog achterlijke debiel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, ik heb @:jancees al een tijdje niet gezien.
Wie is H?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Caland het volgende:
Politie heeft telefoons en tablets onderzocht. Verdachte H. stuurt een dag voor het incident een bericht naar medeverdachte D. met de tekst: ‘Hij komt morgen, die kankermongool. Dan weet je dat..’
Als de rechter ernaar vraagt reageert H. afhoudend. ,,Geen idee. Het is twee jaar geleden, ik weet dat niet meer.’’ Maar het slaat niet op het slachtoffer.
Rechter: ,,Kankermongool slaat niet op slachtoffer B.? Op wie dan wel?"
H: ,,Er zijn wel meer kankermongolen op deze wereld. Toch?"
Zoveel waarheid
Lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Caland het volgende:
Politie heeft telefoons en tablets onderzocht. Verdachte H. stuurt een dag voor het incident een bericht naar medeverdachte D. met de tekst: ‘Hij komt morgen, die kankermongool. Dan weet je dat..’
Als de rechter ernaar vraagt reageert H. afhoudend. ,,Geen idee. Het is twee jaar geleden, ik weet dat niet meer.’’ Maar het slaat niet op het slachtoffer.
Rechter: ,,Kankermongool slaat niet op slachtoffer B.? Op wie dan wel?"
H: ,,Er zijn wel meer kankermongolen op deze wereld. Toch?"
Zoveel waarheid
Hmmm. Traditioneel is het met paard hè.quote:
Laat hem rust joh, als hij zuurvlees wil maken zonder paardenvlees mag dat toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmmm. Traditioneel is het met paard hè.
Tuurlijk. Je ziet mij nergens verkondigen dat dat niet mag. Ik spijker alleen graag wat algemene kennis bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem rust joh, als hij zuurvlees wil maken zonder paardenvlees mag dat toch?
Dat sierd jequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je ziet mij nergens verkondigen dat dat niet mag. Ik spijker alleen graag wat algemene kennis bij.
Paternalisme.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je ziet mij nergens verkondigen dat dat niet mag. Ik spijker alleen graag wat algemene kennis bij.
@Danny is goed bezig de laatste tijd, hij heeft het licht gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:44 schreef Caland het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik erg content ben met het twitterknopje op de mobiele versie van fok
En den Heerequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Danny is goed bezig de laatste tijd, hij heeft het licht gezien
Barca denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch zie ik zowel Real als CR7 de CL dit jaar niet winnen
Op wie zou jij je centjes zetten?quote:
die zijn wel beter maar PSG vond ik ook een goeie indruk maken, hangt allemaal ook een beetje van de loting afquote:
als ik die footballleaks moet geloven gaan die nog geschorst worden dus het is now or neverquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef Caland het volgende:
Ik zou zeggen City maar dat roep ik ook al een paar jaar.
Wat een absolute godquote:
waaromquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De rest van het forum is alleen wel kapot.
Hoe kom je hier dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef Caland het volgende:
Ik zie opeens helemaal geen topics meer @:danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |