Verastquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:04 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws; het schijnt dat Musampa de selectie een brief geschreven heeft.
Die zullen wel verast zijn zeg.Dat Musampa kan schrijven.
Huh, je zegt net dat je het niet gezien hebt en dus geen mening kan vormen over dit specifieke geval.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het steeds over een specifiek geval. Namelijk de post van @:onlogisch die ik ook uitlicht. Typisch GGMM om, bij het niet meer weten waar hij het moet zoeken, persoonlijk te worden. Doe je goed schurk.
Weerwoord is prima, zaken uit het verband rukken of ridiculiseren niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je een keer weerwoord krijgt op die kritiek?[..]
Ik hoop maar op het cliché dat als Ajax voor komt we een heel andere wedstrijd krijgen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook hier zijn de argumenten op zie ik.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:50 schreef Liftdeur het volgende:
Ik heb er eigenlijk ook vrij weinig vertrouwen in, maar speel wel contant met de gedachte ''Hoe mooi zou het zijn...''
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het maar gewoon lang een wedstrijd blijft.
Verder kan het zomaar met wat geluk en als Ajax vroeg scoort, maarja doe dat maar eens.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zitten
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben er bang voor dat Real het gewoon heel zakelijk uitspeelt maar Ajax wel het idee heeft dat er iets te halen valt.
Daarnaast ben je waarschijnlijk al kansloos door deze scheidsrechter.
Van de laatste pagina. Met je HosaNNa SteMMiNgquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.
De post van onlogisch die ik quote is heel specifiek en totaal in overeenstemming met mijn mening. Dat ik dat filmpje niet heb gezien doet niets af aan die post en de strekking van de eerder geplaatste quote. Als je dat niet snapt, wordt het heel moeilijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, je zegt net dat je het niet gezien hebt en dus geen mening kan vormen over dit specifieke geval.
Wat een rare man ben jij.
Kut spelfoutje
Ja maar hij had het niet over dit specifieke geval, hij had het over de post van onlogisch, die hier over gaat, maar daar gaat zijn post niet over.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van de laatste pagina. Met je HosaNNa SteMMiNg
Wow, je steekt er nogal wat tijd in. Alles lekker verder?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Van de laatste pagina. Met je HosaNNa SteMMiNg
Prima Lans is goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De post van onlogisch die ik quote is heel specifiek en totaal in overeenstemming met mijn mening. Dat ik dat filmpje niet heb gezien doet niets af aan die post en de strekking van de eerder geplaatste quote. Als je dat niet snapt, wordt het heel moeilijk.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hij had het niet over dit specifieke geval, hij had het over de post van onlogisch, die hier over gaat, maar daar gaat zijn post niet over.
Beetje logisch nadenken max.
Ach, die 10 seconden kon ik wel missen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, je steekt er nogal wat tijd in. Alles lekker verder?
Yes, discussie gewonnen. Zwaar terecht ook wel.quote:
Over zwaar gesproken, ik heb @JanCees al een tijdje niet gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes, discussie gewonnen. Zwaar terecht ook wel.
Die is druk bezig met het vormgeven van de gameclan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zwaar gesproken, ik heb @:jancees al een tijdje niet gezien.
dit is ook een miet hoor;quote:
Ga huilen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me verbazen over die extreem kansloze figuren die gaan bellen/smsen om te stemmen welke muziek er op de radio moet komen.
Als je zo graag wil bepalen naar welke muziek je luistert zet dan Spotify of YouTube op.
Tyfusdebielen.
Bemoei je met je eigen zaken vriend.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me verbazen over die extreem kansloze figuren die gaan bellen/smsen om te stemmen welke muziek er op de radio moet komen.
Als je zo graag wil bepalen naar welke muziek je luistert zet dan Spotify of YouTube op.
Tyfusdebielen.
Bedankt maatquote:
O jee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken vriend.
Ik waarschuw je.
Ja-knikkers verzamelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Kijk @:befbekje zo kan het ook.
Erger zijn die lui die vooraan staan bij het glazen huis, of heel gemaakt geïnteresseerd naast iemand staan die geïnterviewd wordt zodat ze op tv komen. Waardeloos volk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Kijk @:befbekje zo kan het ook.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Tyfusdebielen.
Drizzt kijkt Serious Requestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Erger zijn die lui die vooraan staan bij het glazen huis, of heel gemaakt geïnteresseerd naast iemand staan die geïnterviewd wordt zodat ze op tv komen. Waardeloos volk.
Ja eensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Tyfusdebielen.
Wat ben jij een negatieve jongenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Tyfusdebielen.
Ze hadden er zo'n 6 jaar geleden mee moeten stoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat was vroeger, met Coen en Sander, Gerard Ekdom het leukst. Is nu ingekakt.
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomenquote:
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend domquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomen
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomen
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend dom.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend dom.
En The Walking Dead.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayer
Hopla.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).quote:
Breaking Bad saai vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).
1e seizoenen vond ik nog wel redelijk te pruimen, daarna werd het een soort GTST met zombies. Breaking Bad moest ik even inkomen maar vond ik daarna geweldig. (net als BCS)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).
Leugenaar. Walgelijk als je dit doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayer
En dat zegt iemand die een vrachtwagen simulator speelt. Jezusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn ouders konden niet weten wat er uit zou komen. Vind ik wel een geldig excuus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |