Ja-knikkers verzamelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Kijk @:befbekje zo kan het ook.
Erger zijn die lui die vooraan staan bij het glazen huis, of heel gemaakt geïnteresseerd naast iemand staan die geïnterviewd wordt zodat ze op tv komen. Waardeloos volk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Kijk @:befbekje zo kan het ook.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me verbazen over die extreem kansloze figuren die gaan bellen/smsen om te stemmen welke muziek er op de radio moet komen.
Als je zo graag wil bepalen naar welke muziek je luistert zet dan Spotify of YouTube op.
Tyfusdebielen.
Drizzt kijkt Serious Requestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Erger zijn die lui die vooraan staan bij het glazen huis, of heel gemaakt geïnteresseerd naast iemand staan die geïnterviewd wordt zodat ze op tv komen. Waardeloos volk.
Ja eensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Ik blijf me verbazen over die extreem kansloze figuren die gaan bellen/smsen om te stemmen welke muziek er op de radio moet komen.
Als je zo graag wil bepalen naar welke muziek je luistert zet dan Spotify of YouTube op.
Tyfusdebielen.
Wat ben jij een negatieve jongenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
Tyfusdebielen.
Ze hadden er zo'n 6 jaar geleden mee moeten stoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat was vroeger, met Coen en Sander, Gerard Ekdom het leukst. Is nu ingekakt.
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomenquote:
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend domquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomen
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nooit, maar zag het weleens voorbijkomen
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend dom.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je weet er genoeg van om je eraan te ergeren. Derhalve is het een bewuste keuze, en dus ontzettend dom.
En The Walking Dead.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayer
Hopla.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij bent ook bewust door je ouders op de wereld gezet, ook ontzettend dom geweest.
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).quote:
Breaking Bad saai vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).
1e seizoenen vond ik nog wel redelijk te pruimen, daarna werd het een soort GTST met zombies. Breaking Bad moest ik even inkomen maar vond ik daarna geweldig. (net als BCS)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zette ik na twee afleveringen weer uit. Saai. Net als Breaking Bad (al was dat na zes afleveringen).
Leugenaar. Walgelijk als je dit doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij kijkt zelf Buffy the vampire slayer
En dat zegt iemand die een vrachtwagen simulator speelt. Jezusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn ouders konden niet weten wat er uit zou komen. Vind ik wel een geldig excuus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |