Ik verbaas mij oprecht dat andere clubsupporters niet hopen dat Ajax doorgaat. Stel je bent voor PSV en je wordt kampioen, dan hoor ik hun supporters alweer kankeren; Ja geen directe plaatsing, weer tachtig voorrondes etc etc. Tja dat is dus afhankelijk van dit soort wedstrijden vrienden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
*matequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
hoge matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
in hoge mate door zijn eigen matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
onlogisch wordt hier flink op zijn plek gezet
alleen in dit topic?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Gedroomd van een 0-4...![]()
Gezonde spanning voor vanavond
Dat was dan zeker een potje fifa 19 in jouw droom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.
Hou iemand anders voor de gek johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer erg overdreven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Als het maar gewoon lang een wedstrijd blijft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zitten
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Nee, dan verpest je de boel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
nee 14 is een heilig Ajax nummer begrijp dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
Hopen dat John Troost van een trap af flikkert zodat hij niet meer in staat is dit soort onzin te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent liefquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |