wat een toeval, nu zullen ze in Madrid nog zenuwachtiger wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wil Real Madrid twintig miljoen euro bieden voor Martin Ödegaard’
Dinsdag, 5 maart 2019 om 06:45
Ajax is bereid om ver te gaan voor de komst van Martin Ödegaard, zo verzekert Radio Marca. Volgens de radiozender van de gelijknamige Spaanse sportkrant wil de club uit Amsterdam ongeveer twintig miljoen euro besteden aan de komst van de aanvallende middenvelder, die dit seizoen op huurbasis voor Vitesse actief is.
Het is niet de eerste keer dat Ajax belangstelling voor Ödegaard heeft. Toen de twintigjarige spelmaker als tiener voor Strømsgodset speelde, zaten vrijwel alle topclubs in Europa achter de Noors international aan. Ook Ajax had interesse in Ödegaard, die uiteindelijk afzag van een stage in Amsterdam en voor de aanbieding van Real Madrid koos.
Het is onduidelijk wat de toekomstplannen van Real Madrid met Ödegaard zijn. Ofschoon voorzitter Florentino Pérez naar verluidt veel vertrouwen heeft in een loopbaan als Merengue voor de Noor, lijkt er op papier weinig speeltijd in Madrid in het vooruitzicht te liggen. Ödegaard zelf staat volgens Radio Marca welwillend tegenover een langer verblijf in Nederland
Ödegaard, die eerder door Real Madrid bij sc Heerenveen werd gestald, is in het tenue van Vitesse bezig aan een sterk seizoen. De Noor was zaterdag tegen NAC Breda (drie schoten, zeven gecreëerde kansen) voor de tweede keer betrokken bij minstens tien schoten in een Eredivisie-duel en gaf tevens voor de tweede keer twee assists in een Eredivisie-wedstrijd.
dat zijn bedragen waar ze in madrid van schrikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een toeval, nu zullen ze in Madrid nog zenuwachtiger worden
ik vind dit echt wel goed gedaan en heeft niet die pretenties van we are backquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben niks geleerd van 'we are back'
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit echt wel goed gedaan en heeft niet die pretenties van we are back
Dan kun je nooit meer dit soort filmpjes maken. Wat een gezeur zeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je nooit meer dit soort filmpjes maken. Wat een gezeur zeg.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen, dit zijn toch de wedstrijden die iedere voetballer wil spelen en dat je boot in kan gaan tegen Real Madrid lijkt me toch ook wel een hele waarschijnlijke mogelijkheidquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat je vanavond met 4-0 het schip in gaat. Dan krijgt het toch weer een hele ongemakkelijke lading en een vervelende nasmaak.
Lekker hier lopen stoken omdat bij je eigen club niet zoveel te bespreken valt doordeweeks.quote:
20 miljoen is niet veel. Als je denkt dat je dit soort talenten nog kunt kopen voor een paar miljoen dan heb je het aardig mis. Vergeet niet dat de TD van Ajax al een tijd terug met Odegaard bezig was, maar die verkoos 2 miljoen NETTO per jaar boven de 100.000 euro aan salaris van Ajax. Wel een hele fijne voetballer met een mokergoede techniek.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax mediagoden
En 20 miljoenDoe normaal
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topicquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Lekker hier lopen stoken omdat bij je eigen club niet zoveel te bespreken valt doordeweeks.
Ik verbaas mij oprecht dat andere clubsupporters niet hopen dat Ajax doorgaat. Stel je bent voor PSV en je wordt kampioen, dan hoor ik hun supporters alweer kankeren; Ja geen directe plaatsing, weer tachtig voorrondes etc etc. Tja dat is dus afhankelijk van dit soort wedstrijden vrienden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
*matequote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
hoge matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
in hoge mate door zijn eigen matenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
onlogisch wordt hier flink op zijn plek gezet
alleen in dit topic?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Gedroomd van een 0-4...![]()
Gezonde spanning voor vanavond
Dat was dan zeker een potje fifa 19 in jouw droom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk totaal niet. Heb er maar weinig vertrouwen in.
Hou iemand anders voor de gek johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer erg overdreven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Als het maar gewoon lang een wedstrijd blijft.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet, maar niks te verliezen dus we gaan er lekker voor zitten
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou we weten wat we moeten doentwitter:troostjohn twitterde op maandag 04-03-2019 om 17:22:32#afcajax #ajax #reaAJA #dwdd #vtbl #foxsports #jinek #veronicainside Wil jij Ajax helpen naar 1/4finale?Met zelfde hoge energie als thuis met 27.000 fans?Ogen dicht,visualiseer spelers+winst/feest+herhaal hardop/in gedachte 14! min 3 woorden: Chinoni Elohim Kechasdecha!Voel zelf! https://t.co/ieyGCVEWOI reageer retweet
Nee, dan verpest je de boel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
nee 14 is een heilig Ajax nummer begrijp dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutzooi. 14 minuten haal ik niet. Zou 12 ook al helpen?
Hopen dat John Troost van een trap af flikkert zodat hij niet meer in staat is dit soort onzin te verspreiden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je bent liefquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was al bezig. Sorry.quote:
Je haalt die 2 minuten maar in.quote:
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.quote:
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijk niet, maar meningen van een paar supporters worden zo vaak geëxtrapoleerd naar alle/de meeste supporters als dat uitkomt. Bovendien heb je nog de polls waarin vrij veel mensen hun hoop laten doorklinken en stemmen dat Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.
Zolang het geen 0-1 winst is zal elke winstpartij in principe goed zijn (bij 1-2 zal het erom hangenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Johan Derksen zegt dat we gaan verliezen... dus ik zie een winstpartij wel gebeuren... of het genoeg zal zijn om door te gaan...
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Dus dit, al die positieve woorden na de thuiswedstrijd tegen Madrid, je koopt er helemaal niets voor We hadden die wedstrijd gewoon moeten winnen, punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.
Je moet je niet zo laten trollen door de Ajax social mediaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Real zit nog steeds in een vreselijke dip tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben niet echt hoopvol, ben bang voor hun vieze counters. Eind vorig jaar had ik wel het gevoel dat we Europees konden stunten maar dat was toen Real zelf nog in een gigantische dip zat en vóór onze dramatische reeks in januari. De onfortuinlijke thuiswedstrijd helpt ook niet mee.
Alleen tegen Barcaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Real zit nog steeds in een vreselijke dip toch
Nee joh, dat wordt gewoon 0-15.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Pfff jongens doe een rustig. Ajax gaat het gewoon heel moeilijk krijgen.
Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef fathank het volgende:
Dit is het slechtste Real van afgelopen eeuw. Kansen genoeg.
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.quote:
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.
Ik ga er anders zeker mee akkoord hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Absoluut mee eens, maar uiteindelijk draait het toch echt om het eerste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.
Gratis geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Wedstrijd duurt altijd 90 minuten + blessure tijd dus korter gaat echt niet gebeuren...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Sowieso een 10tje daarop hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Sinds de eerste wedstrijd tegen Ajax thuis verloren tegen Girona en 2 keer van Barcelona.quote:
Bij mij niet echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef marsan het volgende:
Balen als we verliezen doe ik ook. Maar verliezen met goed spel of kansloos naar huis worden gestuurd geeft wel een verschil in mijn beleving.
wat "win" je als je "juist" zit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:30 schreef Liftdeur het volgende:
Heb een euro ingezet op 1-4. Waarom? Geen idee.
81 ekkiesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef Simmertje het volgende:
10 op Ajax door en 5 euro op 1-3 en 2-3
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
Dat hoeft dan ook niet, het gaat om de puntenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Met deze selectie en het programma moet dat sowieso. Ook als je toch een ronde verder komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
Als we vanavond verliezen is het positieve dat de focus volledig op de twee nationale prijzen kan. Geen excuses, alles winnen
Allebei kut idd. Alleen heb je bij t een aanknopingspunten en bij t ander alleen een kutgevoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
Als je dik verliest was je in ieder geval niet goed genoeg. Als je nipt verliest ga ik altijd eerder kijken naar kleine dingen die tegen zaten. Zoals de vorige wedstrijd die afgekeurde goal (hoewel dat niet iets kleins was)
Allebei kut
Mja, volkómen ten onrechte..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik zie een stunt wel gebeuren. Real won volkomen ten onrechte in Amsterdam en is nog steeds in slechte vorm. Bale heeft ook ruzie met het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |