Ik was al bezig. Sorry.quote:
Je haalt die 2 minuten maar in.quote:
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.quote:
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:54 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Te grote mond. Al deze mensen gaan het jinxen en dan houden die Feyenoorders en PSV'ers nooit meer op over dat we allemaal dachten dat we het wel ff zouden gaan doen.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te stoken. Ik verbaas me alleen in hoge maten hoe snel mensen hier gepikeerd raken als je een mening hebt over iets wat niet strookt met de verwachtingen in dit topic
quote:
Natuurlijk niet, maar meningen van een paar supporters worden zo vaak geëxtrapoleerd naar alle/de meeste supporters als dat uitkomt. Bovendien heb je nog de polls waarin vrij veel mensen hun hoop laten doorklinken en stemmen dat Ajax gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want de mening van deze 2 dwazen is automatisch die van de supporters.
Zolang het geen 0-1 winst is zal elke winstpartij in principe goed zijn (bij 1-2 zal het erom hangenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Johan Derksen zegt dat we gaan verliezen... dus ik zie een winstpartij wel gebeuren... of het genoeg zal zijn om door te gaan...
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Dus dit, al die positieve woorden na de thuiswedstrijd tegen Madrid, je koopt er helemaal niets voor We hadden die wedstrijd gewoon moeten winnen, punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets, dat 'trots' zijn. Wat bereik je ermee? Helemaal niets.
Je moet je niet zo laten trollen door de Ajax social mediaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben niks geleerd van 'we are back'
Real zit nog steeds in een vreselijke dip tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben niet echt hoopvol, ben bang voor hun vieze counters. Eind vorig jaar had ik wel het gevoel dat we Europees konden stunten maar dat was toen Real zelf nog in een gigantische dip zat en vóór onze dramatische reeks in januari. De onfortuinlijke thuiswedstrijd helpt ook niet mee.
Alleen tegen Barcaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Real zit nog steeds in een vreselijke dip toch
Nee joh, dat wordt gewoon 0-15.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Pfff jongens doe een rustig. Ajax gaat het gewoon heel moeilijk krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |