Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef fathank het volgende:
Dit is het slechtste Real van afgelopen eeuw. Kansen genoeg.
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.quote:
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat zegt trouwens ook wel iets over 'het slechtste Real van afgelopen eeuw' dat ze in de ArenA wonnen met 2 uitdoelpunten.
Ik ga er anders zeker mee akkoord hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Absoluut mee eens, maar uiteindelijk draait het toch echt om het eerste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uitslag deed niet helemaal recht aan het wedstrijdbeeld.
Gratis geld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Wedstrijd duurt altijd 90 minuten + blessure tijd dus korter gaat echt niet gebeuren...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:26 schreef marsan het volgende:
Ik hoop dat we lang in de wedstrijd blijven en dat we na afloop trots kunnen zijn.
Sowieso een 10tje daarop hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Bolasie het volgende:
Ajax to go through@7.50, dus mocht je er echt in geloven weet je wat je te doen staat.
Sinds de eerste wedstrijd tegen Ajax thuis verloren tegen Girona en 2 keer van Barcelona.quote:
Bij mij niet echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef marsan het volgende:
Balen als we verliezen doe ik ook. Maar verliezen met goed spel of kansloos naar huis worden gestuurd geeft wel een verschil in mijn beleving.
wat "win" je als je "juist" zit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:30 schreef Liftdeur het volgende:
Heb een euro ingezet op 1-4. Waarom? Geen idee.
81 ekkiesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef Simmertje het volgende:
10 op Ajax door en 5 euro op 1-3 en 2-3
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
wat "win" je als je "juist" zit?
Dat hoeft dan ook niet, het gaat om de puntenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Monolith staat wel bekend om zijn accurate voorspellingen.
Met deze selectie en het programma moet dat sowieso. Ook als je toch een ronde verder komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Simmertje het volgende:
Als we vanavond verliezen is het positieve dat de focus volledig op de twee nationale prijzen kan. Geen excuses, alles winnen
Allebei kut idd. Alleen heb je bij t een aanknopingspunten en bij t ander alleen een kutgevoel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij mij niet echt.
Als je dik verliest was je in ieder geval niet goed genoeg. Als je nipt verliest ga ik altijd eerder kijken naar kleine dingen die tegen zaten. Zoals de vorige wedstrijd die afgekeurde goal (hoewel dat niet iets kleins was)
Allebei kut
Mja, volkómen ten onrechte..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:02 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik zie een stunt wel gebeuren. Real won volkomen ten onrechte in Amsterdam en is nog steeds in slechte vorm. Bale heeft ook ruzie met het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |