Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:JR
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben trouwens verder met GoT. Nu bij seizoen 2, aflevering 11 ofzo. Begin het interessanter te vinden.
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet om te bingewatchen.
Gewoon zodat ik het dan op mijn eigen tempo kan kijken maar weet dat alles al uit is[..]
Oh, hoezo nooit meer gegeten dan?
Nooit 1 aflevering van gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haakte toendertijd na 3 af geloof ik
Vond er niet zoveel aan
VolendamGenot.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kom het eigenlijk nooit tegen. Dit was in Volendam.
Hoezo? Bestaat die niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 2 aflevering 11, doe je knap.
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik.
Eerste 2 seizoenen alweer opnieuw gekeken.
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.quote:
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.quote:
Ben na 3 gewoon tietencompilaties gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nooit echt veel gevonden.
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Nutella alleen lekker als je het heel lang niet meer hebt gegeten. Maar al snel gaat de smaak er af.
Negan storyline begint eind seizoen 6/begin seizoen 7.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar ik gebleven ben, wat random afleveringen gekeken rondom die Negan soap (dat was seizoen 6 en 7 of zo?)
VROEGER at ik pindakaas met hagelslag of suikerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Pindakaas is tijdloos man, op vers witbrood. Bohh.
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn postquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste zes seizoenen hebben maar tien afleveringen per seizoen Hans.
S7 maar 7 afleveringen en S8 maar zes.
Deze opmerking sta ik toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
RTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
En pindasaus?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Saind het volgende:
Leuk feitje
Ik heb maar 1 keer in mijn leven pindakaas gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |