Eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
Ik heb interessantere anekdotes over je moederquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
10 afleveringen per seizoen en Scrummie is bij aflevering 11
Dummiegenot
Mijn moeder had per ongeluk de verkeerde disk van de dvd gepakt en leerde toen in een aflevering dat opeens Rob en z'n moeder dood waren. De aflevering waar dit gebeurde had ze overgeslagen.
Tot zover deze interessante anekdote.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb interessantere anekdotes over je moeder
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ik zei niet voor niets "ofzo" in mijn post.
Dan is het aflevering 8 of 9.
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat nou met een hele lange pauze ertussen gekeken?
Er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met het woord 'ook' was je grapje misschien iets beter.
Waarom zou je series kijken die 'enorm kut' zijn met zoveel alternatieven?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
Walking Dead is echt enorm kut maar nu het "gewoon" weer op Netflix staat is het wel verleidelijk om weer te gaan kijken in plaats van elke keer op onzedelijke tijden FOX opzetten..
Nja oké, als je nog weet wat er daarvoor allemaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar het boeide me te weinig om weer helemaal opnieuw te kijken.
Is dat Jackie Chan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is superieur aan pindakaas trouwens
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Omdat ik ooit wel heel veel plezier uit die serie haalde. De eerste 3 seizoenen zeg maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom iets kijken wat je kut vindt? Dat vind ik echt heel erg raar.
DBZ is puur genot vriendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt Dragonball-Z.
Dat is pas aids.
Stukje zyklon Bquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gaat dat vergassen wel CO2-neutraal gebeuren?
#StukjeKlimaat
Ja, zit nog op 2x zwaartekracht, nog veel te gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je al aan het trainen voor de Cell Games?
Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van die mannen die serie na serie kijken, dan ben je gewoon een wijf
Die Demo doet het goed hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een aardig kijkje in de schuldenindustrie, wel een redelijk eenzijdig verhaal though.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.
Gaat komen, denk vanavond alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
''Veel rennen, weinig rendement''quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat komen, denk vanavond al
3x Vini @:el-stinho
Het is dummie3.0. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
Hij was zaterdag niet zo heel best maar er zit genoeg potentie in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
burrito'squote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met spinazie en een visje.
Het is Scrummie hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
nouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
Wat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
oh ik dachtquote:
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd welke rijke man ze nu gaat schaken.
Zowel Wes als Yo denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
Moet er toch wel even van bijkomen hoor. Wie zal er vreemd zijn gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |