Gaat komen, denk vanavond alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
''Veel rennen, weinig rendement''quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat komen, denk vanavond al
3x Vini @:el-stinho
Het is dummie3.0. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
Hij was zaterdag niet zo heel best maar er zit genoeg potentie in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
burrito'squote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met spinazie en een visje.
Het is Scrummie hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
nouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
Wat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
oh ik dachtquote:
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd welke rijke man ze nu gaat schaken.
Zowel Wes als Yo denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
Moet er toch wel even van bijkomen hoor. Wie zal er vreemd zijn gegaan?
Denk eerder zo'n type als Sylvie af en toen een relatie maar alleen zodat je weer in de krant staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
@taradoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Daar is het beste ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.
En of Wesley nu nog een zoon bij een ander wijf gaat verwekken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Daarom moet je ook geen celebrity trouwen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |