Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van die mannen die serie na serie kijken, dan ben je gewoon een wijf
Die Demo doet het goed hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel een aardig kijkje in de schuldenindustrie, wel een redelijk eenzijdig verhaal though.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijven, dat zijn toch mensen met tasjes?
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ok bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:47 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens die lost boys 5 jaar later docu gezien
Ook wel een kijktip
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms sta je versteld van denkbeelden van FOK!kers, dit is zo'n moment.
Gaat komen, denk vanavond alquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
''Veel rennen, weinig rendement''quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat komen, denk vanavond al
3x Vini @:el-stinho
Het is dummie3.0. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
Hij was zaterdag niet zo heel best maar er zit genoeg potentie in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is ie echt zo goed? Wat ik tot nu toe heb gezien is het veel rennen maar weinig rendement.
burrito'squote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpuree met spinazie en een visje.
Het is Scrummie hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Veel rennen, weinig rendement''
Als dat je take is, heb je er echt pijnlijk weinig van begrepen.
nouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
Wat danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
Jongens hebben jullie het BREAKING NEWS al
gelezen?
oh ik dachtquote:
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd welke rijke man ze nu gaat schaken.
Zowel Wes als Yo denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
Moet er toch wel even van bijkomen hoor. Wie zal er vreemd zijn gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |