Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Yolanthe en Sylvie waren sowieso lekker voordat ze alles lieten verbouwen
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophoudenquote:
Ja dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zit die in een koffiereclame?
Dacht een reclame voor parfum.
Lekker gestoken door een horde bijen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.
Vrouwen met tattoos zijn wel mooi alleenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophouden
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
Weet ik veel man let nooit op wat er verkocht wordt als zij in beeld komt.
goedequote:
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.
Maar zag laatst weer een interview met haar en toen was ze weer prima (al is ze ook wel een act)
Weet ik, maar dan werkt zoiets niet bij mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.
Wie is die presentator met die blauwe ogen? Leuk meisje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Kan zo snel geen actuele niet geshopte foto vinden maar hier ziet ze er wel lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |