Denk eerder zo'n type als Sylvie af en toen een relatie maar alleen zodat je weer in de krant staat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd welke rijke man ze nu gaat schaken.
@taradoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Daar is het beste ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hou mij altijd beschikbaar voor yo.
En of Wesley nu nog een zoon bij een ander wijf gaat verwekken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Daarom moet je ook geen celebrity trouwen,
Die heb ik gemist denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gifje wat laatst opdook in VBL zag er nog prima uit.
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.quote:
Denk dat ze wel meer heeft gehad dan Jantje Smit en Wesley.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.
Bedoel je nu Natalie Dormer in die Nespresso reclame?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk ik.
Maar dan 100 x liever die got mevrouw zoals in de koffie reclame.
Ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man helemaal kapot gespoten die kop
Zijn al 4 kinderen doorheen gegaan manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor, en ik verwacht niet dat jantje en wesley een grote pener hebben dus het zal wel strak zijn. Yo zal nu wel kiezen voor een donkere man, ik zie kansen voor de Don.
Die de drakenprinses speeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je nu Natalie Dormer in die Nespresso reclame?
Sylvie zou ik niet meer raken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Yolanthe en Sylvie waren sowieso lekker voordat ze alles lieten verbouwen
Heeft zij al 4 kinderen ja? Oh. Ik dacht alleen die ene met die rare naam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn al 4 kinderen doorheen gegaan man![]()
![]()
Daar kan je frikandellen gooien hoor.
Syl blijft een toppertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Nee die heeft inmiddels anorexiaquote:
Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophoudenquote:
Ja dat kan ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zit die in een koffiereclame?
Dacht een reclame voor parfum.
Lekker gestoken door een horde bijen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrouwen worden daar maar heel zelden mooier van.
Vrouwen met tattoos zijn wel mooi alleenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet meer, ze had zeker een aardig lichaam maar een wat minder hoofd, maar al die fillers botox haarlijn aanpassen etc heeft haar geen goed gedaan, op de 1 of andere manier is dat net als met tattoos, als ze eenmaal beginnen weten ze niet van ophouden
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
Weet ik veel man let nooit op wat er verkocht wordt als zij in beeld komt.
goedequote:
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond haar in die reclame juist wat te aanstellerig overkomen.
Maar zag laatst weer een interview met haar en toen was ze weer prima (al is ze ook wel een act)
Weet ik, maar dan werkt zoiets niet bij mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon voor de reclame man.
Wie is die presentator met die blauwe ogen? Leuk meisje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
Kan zo snel geen actuele niet geshopte foto vinden maar hier ziet ze er wel lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |