Ajazquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AVG[..]
Er is nog meer op VBL dan alleen SC en het Ajax topic. En wielrennen is geen sport.
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.quote:
Ik weet niet eens wanneer mijn kat jarig is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: mensen die een foto van hun jarige kat op Facebook zetten verdienen het leven niet.
Dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer mijn kat jarig is.
Zolang je de verjaardag van je poes maar niet vergeetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wow heftig.. mooi dat het nu beter gaat man.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.
Maar nu gaat t echt goed ja laatste keer bij doktor was ook alles binnen bepaalde marges dat het ok was.
Hoelang was je in coma?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hartstilstand en coma en daarna lekkende hartkleppen en alles kut.
Maar nu gaat t echt goed ja laatste keer bij doktor was ook alles binnen bepaalde marges dat het ok was.
Wist ik wel altijd van ons hond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook krijgt ze altijd extra vlees enzo
Weet je er nog iets van?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet meer precies volgens mij kleine week.
RIP.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.
Totdat moeders vorig jaar verzoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |