Zeker geen zwemdiploma?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons waren moeder en dochter op dezelfde dag jarig.
Totdat moeders vorig jaar verzoop.
Nou niet net als slapen want dan droom je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je er nog iets van?
Of is het dan gewoon net als slapen.
Lijkt me wel heel apart ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou niet net als slapen want dan droom je.
Het is helemaal zwart wordt gewoon wakker.
Er is een klein stukje droom geconstateerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Droomt niemand in een coma?
Lijkt me ook saai dan
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook saai dan
In The Sopranos wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook saai dan
Daar ben ik toch niet zo bang voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geruststellend voor als je echt dood gaat.
Ik vind het wel stom dat ik sommige dingen uit de toekomst niet mee ga maken zoals intergalactische reizen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch niet zo bang voor.
Ach dan is dat ook maar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel stom dat ik sommige dingen uit de toekomst niet mee ga maken zoals intergalactische reizen.
Liever jaren 60quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan is dat ook maar gewoon normaal.
Ik vind het nu ook niet zo'n verkeerde tijd om in te leven hoor.
Nieuw bedrijf van HMF?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde gisteren dat ik over 5 jaar naar de Kuip ga in een auto die me zonder chauffeur weer komt ophalen na de wedstrijd
Dronken worden is nog nooit zo leuk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |