Eerst de boel even 'verkennen'.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En meteen je sleutels afgeven, mijn moeder heeft niet eens een sleutel van hier, de enige die er een heeft is Baardaap.
Ik ga nu wel een aan moeder geven, maar da's alleen omdat Baardaap niet meer in de buurt woont.quote:
is ook zo... dat doet zelden hiero, mijn laaste 2 buren toevallig wel... die andere warenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?
vier setjes nog wel... kelere... geen elke buur heeft mijn sleutels eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van buren
het is zeker handig, ik heb alleen op dit moment geen buren die ik het zou toevertrouwen. De enige die op dit moment een setje heeft is mijn hulpje. Ik zou nog een setje bij mijn broer kunnen dumpen, maar vergeet ik steeds en die woont ook niet op een steenworp afstand.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van buren
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contactquote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst doen voordat je taarten gaat bakken.
Ik heb links en rechts prima buren, een jong stel Antillianen en een homo.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contact
Dat is wat ik hier heb.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contact
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is zeker handig, ik heb alleen op dit moment geen buren die ik het zou toevertrouwen. De enige die op dit moment een setje heeft is mijn hulpje. Ik zou nog een setje bij mijn broer kunnen dumpen, maar vergeet ik steeds en die woont ook niet op een steenworp afstand.
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werdenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wilde wel?
Ach, achteraf beschouwd was het een leuke tijd en ervaring.
Ik was verdomme net 18 jaar.![]()
Is/was het in principe ook, geef elke jongere gewoon een keuze, en bij tekorten kan je nog altijd pushen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werden
Meisjes moesten kinderen baren. Het liefst jongetjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werden
Wat is dit nou weer voor domsquote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel, je hebt drie sleutel setjes afgegeven aan buren waar je verder geen contact mee hebt en er wordt bij je ingebroken. Laat je die sleutels daar dan alsnog?
het verloop is hier nogal groot, en de buurvrouw die hier langer woont dan ik, die wil het niet. Als er een monteur of zo moet worden binnengelaten dan mag ik hem wel bij haar afgeven, maar meestal ben ik dan thuis. Pakketjes is een ander punt hier in de flat. Niemand is te beroerd om een pakketje voor een ander aan te nemen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.
Hier wordt iig niet 'ingebroken' mbv een sleutel.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel, je hebt drie sleutel setjes afgegeven aan buren waar je verder geen contact mee hebt en er wordt bij je ingebroken. Laat je die sleutels daar dan alsnog?
dat is ook wel veel fijner, maar die ene nieuwe buur is hier gekomen via één of anderequote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kun je scrut de sleutel niet geven?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.
Waar ik woonde waren het 14 appartementen. We kende elkaar allemaal. Nu zijn het er wat meer maar ik denk wel dat ik mensen kan/wil vertrouwenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier wordt iig niet 'ingebroken' mbv een sleutel.![]()
Ik vertrouw wdb niemand, tenzij moeder of zoon.
Vind ik wel, je geeft je sleutel toch niet af aan iemand die je niet kent?quote:
Die is iig te vertrouwen zover ik kan inschatten.quote:
Ik ben dat ookquote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is iig te vertrouwen zover ik kan inschatten.
Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik woonde waren het 14 appartementen. We kende elkaar allemaal. Nu zijn het er wat meer maar ik denk wel dat ik mensen kan/wil vertrouwen
Krijg jij een sleutelquote:
De buren hebben ze ook niet, maar zou heel goed kunnen. Prima mensen. De sleutels liggen wel bij vrienden, die wonen een paar wijken verderop.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu wel een aan moeder geven, maar da's alleen omdat Baardaap niet meer in de buurt woont.
Mijn buren zullen never nooit een sleutel krijgen, zo ben ik nu eenmaal niet.
Welneequote:Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.quote:
Ik ben niet al te scheutig met het in vertrouwen nemen.quote:
dan zou je zomaar die buurman kunnen verdenken bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honkquote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.
Zover was ik nog niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honk
Wat voor taart ga je bakken?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Jij hebt de sleutel van mijn hartquote:
Ik niet nee. Sowieso aan niemand hier.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel, je geeft je sleutel toch niet af aan iemand die je niet kent?
Zo'n soort van huismeester hebben we hier ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Citroen taart met bakkersroom.quote:
En ik?quote:
Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf opquote:
Op de tast lukt het hem ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee die ziet het sleutelgat niet eens
Gaan jullie scharen?quote:
zou wel geinig zijn die sleutels erinquote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf op
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vermoedelijk kan je je broek wel weer ophijsen.
Ja en de tandarts rekening krijgenquote:
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkastquote:
wide ik nét zeggen! dat heb ik wel eens gehoord van iemand die een trouwring kreeg in in haar eten... krak... kies kapotquote:
Dat is best raar jaquote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.quote:
Nou ja ik zou het fijn vinden als er een setje ergens is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Ik wil ook geen sleutel van mijn buren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
Trekdrop!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Van de meterkast had ik geen sleutel meer dus die was altijd openquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat vind ik typisch een plek die ik zelf weer zou vergeten. Wel grappig bedacht.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef sacha het volgende:
niemand heeft sleutels van mijn huis
Strakkies slepen ze je bank nog weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik heb een potje met sleutels, reservesleutels, fietssleutels, sleutels van anderen, veel handiger dan allemaal in een skiffeur stoppenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het fijn vinden als er een setje ergens is.
Dat zal hier wat lastiger zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ik kan bij mijn buren zo op het balkon met wat handigheid.
Lukt mij via buurman links ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ik wel hoor, ik heb een sleutels van de buurvrouw, maar heb ook heel goed contact met haar.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil ook geen sleutel van mijn buren.
Handigheid of lompheid?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ernaast, erboven en eronder.
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaakquote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een potje met sleutels, reservesleutels, fietssleutels, sleutels van anderen, veel handiger dan allemaal in een skiffeur stoppen
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef sacha het volgende:
niemand heeft sleutels van mijn huis
En het licht brandt in de halSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Op een bepaalde leeftijd heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger hing er een koortje uit de gleuf.
Zo kan het ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik heb een sleutels van de buurvrouw, maar heb ook heel goed contact met haar.
Vrijdag kwam ik thuis, had zij een heerlijk pannetje soep afgegeven
Dito, of je moet echt over de schutting ipv erlangs, over is veilig maar onhandig, erlangs een eitje, maar hoog dus je moet niet vallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet geen hoogtevrees hebben, het is stukje buitenlangs.
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaak
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan het ook.Maar ja, je moet het maar net treffen. Zou niet weten waar ik reservesleutels zou moeten laten hier.
Bij de verhuurder set achterlaten.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaak
Onder de deurmat kan ook altijd nog, maar of dat zo veilig is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan het ook.Maar ja, je moet het maar net treffen. Zou niet weten waar ik reservesleutels zou moeten laten hier.
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?
Ja dan kan ik mijn huis in. De meterkast was op de gang. En binnenkomen in het pand was het probleem nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?
Voor die tas niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)
Snap ik wel hoor, als ik mijn sleutels kwijt raak is er altijd nog iemand die een set heeft, of eigenlijk twee. Maar als jij ze verliest is dat toch wel een dingetje.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kan ik mijn huis in. De meterkast was op de gang. En binnenkomen in het pand was het probleem niet
Terracotta met zo'n gaatje onderin.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.
Ja nu zit dat ook in mijn huis. Ik heb wel een berging maar die valt ook in het slot zonder sleutelquote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.
Tja ach zolang je maar weet wie de sleutel van je kuisbaarheidsgordeltje heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.
Altijd gelijk de sleutel eruit halen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu zit dat ook in mijn huis. Ik heb wel een berging maar die valt ook in het slot zonder sleutel
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.
De kans dat ik beide gelijktijdig kwijtraak is echt nihil.
Ja vast dat is lekker als je vrijdag avond voor je deur staat zonder telefoonquote:Op zondag 3 maart 2019 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd gelijk de sleutel eruit halen dan.
Je huurt nu toch? Sleutel heeft verhuurder ook vast wel ergens.
En ze dan pas op maandagmorgen om 09.00 uur bereikbaar zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast dat is lekker als je vrijdag avond voor je deur staat zonder telefoon
Precies ik ga morgen naar de burenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.
Yeps.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.
Ik kan dan over balkon van de buren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Ik ook niet.quote:
Heb jij een sleutel plan?quote:
weet je wat je kan doen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dat wordt dan toch de grote, ik pas niet door het bovenlicht.quote:
Oh ja in de brievenbus plakken is wel een goed plan. Maar daar heb ik ook een sleutel van. Nee ik ga voor de buren optiequote:Op zondag 3 maart 2019 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je wat je kan doen?
Ik had altijd en soort van hele dikke karton poster in de hal bij mijn huisdeur. tijdens het
opplakken heb ik mijn buspostsleuteltjes (die zijn vaak heel klein) er achter geplakt...
en ik had mijn huissleutels, alleen die ene van de woningbouwvereniging niet, bovenin de
brievenbus geplakt... toen ze ooit eens de brievenbussen hadden gesloopt (god weet waarom..)
zaten die sleutels er nog in... omdat ik ze met tape bovenin geplakt,was niet te zien.... dus
dat werkte wel![]()
alleen had het woonbouw verenging ineens allemaal regels opgesteld en toen waren ineens
alle posters weg... en dat sleutetje ookhebben ze waarschijnlijk niet eens gezien ze hebben
gewoon alles weggeruimd.. we waren niet thuis en ze waren bezig, en die van mij lag al op de hoop, dus ik heb maar niks gezegd... ik heb een nieuw sleuteltje maar ik hem nergens meer kwijt,maar ik verzin nog wel iets anders
Mijn ruiten op het balkon zijn allemaal even duur, 2.60 x 1.25quote:
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.
dat is mijn vrees ook wel eensquote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe je door bovenlicht een groter raam open krijgt gaat ik maar beter niet hier uitleggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dat wordt dan toch de grote, ik pas niet door het bovenlicht.
Heb ik nu ook van boven tot onder thermo glas.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ruiten op het balkon zijn allemaal even duur, 2.60 x 1.25
Kan ook... ik ben benieuwquote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja in de brievenbus plakken is wel een goed plan. Maar daar heb ik ook een sleutel van. Nee ik ga voor de buren optie
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruiken
Het is zo rustig hier 's nachts dat is al een goed tekenquote:
Gaat het gezellig worden op je zolderkamertje.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oplossing gevonden: vanaf heden blijf ik binnen.
Dat zou ik ook proberen, maar ben niet zeker of ik die afstand haal.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe je door bovenlicht een groter raam open krijgt gaat ik maar beter niet hier uitleggen.
prima strategiequote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oplossing gevonden: vanaf heden blijf ik binnen.
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezigquote:
Gatverredamme!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruiken
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het gezellig worden op je zolderkamertje.
Ik heb hier ook al iemand gespotquote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezig
gelukkig ook.. vroeger was dat Café er wel... maar die is gesloten... maar écht last had ik daarquote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo rustig hier 's nachts dat is al een goed teken
Ik trek de deur alleen dicht wanneer ik mijn sleutels in mijn handen heb.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik de deur uit moet is het voor boodschappen en/of overige ellende. Veel zou ik er niet aan missen.
190+ huisnummers hier.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezig
Ja dat café ik heb wel eens op jou adres gewerktquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig ook.. vroeger was dat Café er wel... maar die is gesloten... maar écht last had ik daar
ook niet van... soms een beetje luidruchtig, maar viel ook wel mee eigenlijk... ik ben best wel blij met mijn buurtje
ah..........quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
5+ hierquote:
Heb wel net als jij een reservesleutel van de deur (in een aparte portemonnee) zitten samen met reservesleutel van de auto.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik trek de deur alleen dicht wanneer ik mijn sleutels in mijn handen heb.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat café ik heb wel eens op jou adres gewerkt
Nee het is ook best groot daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zat ik nog aan te denken........... ik heb je niet gezien.......
jij mij wel?
binnenkort ken je al je pappenheimertjesquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al iemand gespotEr is een binnentuin en die is niet helemaal 100
Waarom zijn de bananen krom?quote:
beterquote:
Haags is geen alleenwonerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je je sleutels binnen handbereik?
Ja en vergadering binnenkortquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
binnenkort ken je al je pappenheimertjes
Nee, why?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zij weet niet eens wat een kruissleutel is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan vallen ze omquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze recht zijn passen ze niet in de schil
Ik niet, niemand kent mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef sig000 het volgende:
Ik heb zo mijn contacten opgebouwd in de loop der jaren.
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af wasquote:
Ik ga ook nietquote:
Hebben ze geen bewonerscommissie waar jij niet bij hoeft te zijn?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af was
Ah zoquote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden het over sleutels en sloten.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij weet niet eens wat een kruissleutel is.
Verhuurder erheen sturen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af was
Ah ik dacht al. Er zijn altijd wel andere lui die zich druk willen maken voor in en rond het gebouw.quote:
Dat zal zoiets zijn. Het is voor de bewoners maar ik lees de notulen wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hebben ze geen bewonerscommissie waar jij niet bij hoeft te zijn?
Niet meer dan terecht. ASOquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In A'dam kreeg je al mail als je je auto een mm scheef in de parkeergarage had staan.
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In A'dam kreeg je al mail als je je auto een mm scheef in de parkeergarage had staan.
Moet je hier mee aankomen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was een Smart en kon dwars geparkeerd worden in zo'n vak. Echt zeiken om het zeiken die lui daar.quote:
Wie, of wat controleert dat?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.
Als het lego autotje netjes was geparkeerd had je ook geen gezeik.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een Smart en kon dwars geparkeerd worden in zo'n vak. Echt zeiken om het zeiken die lui daar.
Je pleurt de vaat weg?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geen afwasmachine en toch staat er geen afwas.![]()
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.
Juist, ruim je zooi fatsoenlijk op.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.
Hier was er iemand die gooide de zakjes met hondendrollen in zijn bloempot bij de voordeur, daar is toen ook iets van gezegd. Als iedereen het netjes houdt is dat wel zo fijn voor alle bewoners.
de huismeester, als hij het toevallig ziet omdatie een lampje moet verwisselen. Dan zullen ze waarschijnlijk wel aanbellen en als ik dan niet thuis ben, dan ligt er een briefje in de brievenbus. Brandweer is ook heel lastig. Je mag nog net een deurmat hebben, maar een plantenbak van hout of zo, of iets wat brandbaar is niet. Geen gezellige kneuterige nietsigheden bij de voordeur. Hoewel ik dat ergens wel logisch vind.quote:
maar dan moeten ze wel consequent zijn, die ene keer in de 5 jaar dat hij er staat omdat ik hem dan 'smiddags meteen kan weggooien is domquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.
Hier was er iemand die gooide de zakjes met hondendrollen in zijn bloempot bij de voordeur, daar is toen ook iets van gezegd. Als iedereen het netjes houdt is dat wel zo fijn voor alle bewoners.
Het is ook best kut als mensen hun tering zooi bij de afval bakken gooien. Grof vuil mag gewoon op de stoep. Soms kan je je vuilniszak niet kwijt omdat ze er alles dumpenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat is ook wel een dingetje, er zijn hier best wel veel honden. Maar meestal ruimen ze het wel op.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zag ik weer hondenpis in de lift, ook zoiets, vind je het gek dat ik een hekel aan jou en je honden begin te krijgen?
Wij hebben een ondergrondse container voor het huisvuil, dat ding kapot is... en dat gebeurdquote:
Dat is wel erg.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zag ik weer hondenpis in de lift, ook zoiets, vind je het gek dat ik een hekel aan jou en je honden begin te krijgen?
Is toch echt een opvoedprobleem, oftewel de schuld van de eigenaar van de hond.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Liften worden elke week gepoetst maar ook voor hen is dat niet leuk, pleurt gofferdomme op met je honden, of ruim de zooi gewoon op, neem je verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is ook wel een dingetje, er zijn hier best wel veel honden. Maar meestal ruimen ze het wel op.
Zo irritant vind ik dat, mensen hadden er hier ook een handje van om de zak naast de container te zetten als die vol was, waardoor er 's nachts katten en vogels aan gingen klauwen en er de volgende morgen allerlei smerigheid op het grasveld lag. Zoek dan een ander container of neem de zak mee terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best kut als mensen hun tering zooi bij de afval bakken gooien. Grof vuil mag gewoon op de stoep. Soms kan je je vuilniszak niet kwijt omdat ze er alles dumpen
Dat is wel heel netjes van de hondenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is ook wel een dingetje, er zijn hier best wel veel honden. Maar meestal ruimen ze het wel op.
Ja hond hier wist ook dat dat de lift een no go was. Zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 3 maart 2019 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch echt een opvoedprobleem, oftewel de schuld van de eigenaar van de hond.
Wij hadden vroeger ook een hond, maar die hadden we vanaf pup aangewend om alleen op gras te plassen en te poepen, waardoor hij dat nooit op de stoep deed.
Hier staan hele bankstellen bij de container maar daar staat geen naam opquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik loop wel naar de volgende container, maar weiger de zak mee terug te nemen naar 5 hoog, maar in 9 jaar tijd nog nooit een zak ernaast hoeven zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo irritant vind ik dat, mensen hadden er hier ook een handje van om de zak naast de container te zetten als die vol was, waardoor er 's nachts katten en vogels aan gingen klauwen en er de volgende morgen allerlei smerigheid op het grasveld lag. Zoek dan een ander container of neem de zak mee terug.
er woont hier een mannetje van bijna 80 in de flat...die is bijna dagelijks bezig troep te ruimen rond de flat Jammer genoeg vertelde hij van de week dat zijn lichaam er niet zo veel zin meer in heeft en hij er als hij 80 wordt er mee stopt. Zie maar weer eens zo iemand te vinden.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best kut als mensen hun tering zooi bij de afval bakken gooien. Grof vuil mag gewoon op de stoep. Soms kan je je vuilniszak niet kwijt omdat ze er alles dumpen
Je kunt beter de vervuilers opzoeken en die even een lesje leren.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
er woont hier een mannetje van bijna 80 in de flat...die is bijna dagelijks bezig troep te ruimen rond de flat Jammer genoeg vertelde hij van de week dat zijn lichaam er niet zo veel zin meer in heeft en hij er als hij 80 wordt er mee stopt. Zie maar weer eens zo iemand te vinden.
En daar bellen ze dan het grof vuil niet voor?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier staan hele bankstellen bij de container maar daar staat geen naam op![]()
en als ik het wel zou weten dan zou ik het toch niet zeggen
als je in een plas met water en chloor stapt dan weet ik wel weer hoe ver het is. Maar het komt hier gelukkig niet zo vaak voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liften worden elke week gepoetst maar ook voor hen is dat niet leuk, pleurt gofferdomme op met je honden, of ruim de zooi gewoon op, neem je verantwoordelijkheid.
quote:
Hij had er zelfs foto's van gemaakt om het te 'bewijzen'.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het lego autotje netjes was geparkeerd had je ook geen gezeik.
Jij vuile aso.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had er zelfs foto's van gemaakt om het te 'bewijzen'.En ook meteen naar alle bewoners mailen.
Triest dat dat moet want ik ben van mening dat de gemeente (iig hier) er alles aan doet. De ondergrondse vuilnisbakken zijn al fijn. Je kan maandagavond je shit lozen op de stoep. Je kan ook grofvuil op een andere dag op laten halen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
er woont hier een mannetje van bijna 80 in de flat...die is bijna dagelijks bezig troep te ruimen rond de flat Jammer genoeg vertelde hij van de week dat zijn lichaam er niet zo veel zin meer in heeft en hij er als hij 80 wordt er mee stopt. Zie maar weer eens zo iemand te vinden.
Als ik ze eens kon vinden.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt beter de vervuilers opzoeken en die even een lesje leren.
De brandweer heeft het 't liefst leeg waar een vluchtroute is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
de huismeester, als hij het toevallig ziet omdatie een lampje moet verwisselen. Dan zullen ze waarschijnlijk wel aanbellen en als ik dan niet thuis ben, dan ligt er een briefje in de brievenbus. Brandweer is ook heel lastig. Je mag nog net een deurmat hebben, maar een plantenbak van hout of zo, of iets wat brandbaar is niet. Geen gezellige kneuterige nietsigheden bij de voordeur. Hoewel ik dat ergens wel logisch vind.
Mijn dochter had ook zo'n buurman, over de 80, maar hield alles een beetje in het oog en regelde van alles daar in de straat om het netjes te houden. Toen mijn dochter er in 2017 alleen kwam wonen beloofde hij een oogje in het zeil te houden. Zulke mensen zijn goud waard.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo vuil is het niet rond de flat, hier en daar een papiertje, maar geen opengereten zakken of mensen die hun zakken met vuil over de balustrade gooien of zo. dat gebeurt een paar flats verderop wel. Grof vuil zijn ze heel streng mee, moet je ook voor bellen en is alleen eens in de maand of zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt beter de vervuilers opzoeken en die even een lesje leren.
quote:
Kan wel.... en dat gebeurd ook wel.... maar soms hoor je 's nacht een boel gerommel en dan'zie ze 's morgens een halve inboedel staan bij de contianerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar bellen ze dan het grof vuil niet voor?
Ik zou daar wel een beetje geïrriteerd van raken.
Ideaal die ondergrondse containers. Als ze heel blijven dan. Dat gedoe hier met drie losse containers aan de weg zetten schiet niet op. Dus nu breng ik het zelf naar de stort.quote:
Met een beetje geluk is het dan een pop-up openlucht kringloop, waardoor het de volgende dag alweer opgehaald isquote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan wel.... en dat gebeurd ook wel.... maar soms hoor je 's nacht een boel gerommel en dan'zie ze 's morgens een halve inboedel staan bij de contianer![]()
dat zijn dat mensen van '' hier achter'' denk ik...
Ik denk dat die tijd al heel ver achter ons zit.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook zo'n buurman, over de 80, maar hield alles een beetje in het oog en regelde van alles daar in de straat om het netjes te houden. Toen mijn dochter er in 2017 alleen kwam wonen beloofde hij een oogje in het zeil te houden. Zulke mensen zijn goud waard.
Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al wegquote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan wel.... en dat gebeurd ook wel.... maar soms hoor je 's nacht een boel gerommel en dan'zie ze 's morgens een halve inboedel staan bij de contianer![]()
dat zijn dat mensen van '' hier achter'' denk ik...
nah ja soms is ie ook gewoon ''vol'' denk ik..quote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ideaal die ondergrondse containers. Als ze heel blijven dan. Dat gedoe hier met drie losse containers aan de weg zetten schiet niet op. Dus nu breng ik het zelf naar de stort.
Tot vorige week, want afgelopen vrijdag heeft de goede buurman een hartstilstand gehad.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd al heel ver achter ons zit.
Da's handel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al weg
Nou waarom? Of moet je 80 zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd al heel ver achter ons zit.
Precies en prima.quote:
Je kan ook 50 zijn en 80 lijken hoor.quote:
Hij vind/vond het leuk om te doen. Bladeren opruimen en zo en de losse papiertjes. Lekker buiten en kletsen met iedereen. Gemeente is hier streng met grof vuil,quote:Op zondag 3 maart 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest dat dat moet want ik ben van mening dat de gemeente (iig hier) er alles aan doet. De ondergrondse vuilnisbakken zijn al fijn. Je kan maandagavond je shit lozen op de stoep. Je kan ook grofvuil op een andere dag op laten halen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook zo'n buurman, over de 80, maar hield alles een beetje in het oog en regelde van alles daar in de straat om het netjes te houden. Toen mijn dochter er in 2017 alleen kwam wonen beloofde hij een oogje in het zeil te houden. Zulke mensen zijn goud waard.
Hier gooien ze van de oud ijzer en zooi altijd een briefje in de bus, we komen op die dag tussen zo en zo laat.quote:
Er stond bij Muis voor de deur ook vaak op donderdagmorgen een partij zooi bij die containers waar je zo een kringloopwinkel mee had kunnen beginnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ja soms is ie ook gewoon ''vol'' denk ik..
maar ze komen de rotzooi wél heel snel weghalen als iemand weer zijn hele inboedel daar neer gepleurd dat dan weer wel......
een buurvrouw heeft haar rollator daar weer staan, dat mag schijnbaar wel. Ik denk dat het meer om het brandbare gaat, dat maakte de huismeester mij tenminste wijs.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De brandweer heeft het 't liefst leeg waar een vluchtroute is.
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
een buurvrouw heeft haar rollator daar weer staan, dat mag schijnbaar wel. Ik denk dat het meer om het brandbare gaat, dat maakte de huismeester mij tenminste wijs.
Ohhh verwarrend. Muis enzoquote:Op zondag 3 maart 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er stond bij Muis voor de deur ook vaak op donderdagmorgen een partij zooi bij die containers waar je zo een kringloopwinkel mee had kunnen beginnen.
Stadsindiaan?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn broer is jaren stadsindiaan geweest in A'dam, had zijn hele huisraad van de straat.
onze brandgang loopt in feite langs de balkons, dat moet inderdaad vrij zijn, daarom heb ik in de zomer wel eens buurhonden of katten in huisquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zetten lui ook van alles op de galerij zodat hulpdiensten indien nodig belemmerd worden, er word zo vaak iets van gezegd en toch blijft het een moeilijk punt.
Bij mij op de galerij gelukkig niet, want anders krijg je een probleem met mij.
Ik moet er ook dagelijks langs met mijn fiets.
Meestal mag dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.
Hier alleen maar lege drankblikje en flessen maar het is ook een openbare toegang.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:45 schreef sig000 het volgende:
Soms staan er zelfs interessante PC's langs de straat daar.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het dan een pop-up openlucht kringloop, waardoor het de volgende dag alweer opgehaald is
hahaha ja klopt, apart gezicht welquote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al weg
Mijn vorige buurman dacht dat het stukje galerij voor zijn deur zijn gebied was, daar heb ik behoorlijk wat ruzies over gehad, pleur op ouwe gek, het is een brandgang!!@!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
onze brandgang loopt in feite langs de balkons, dat moet inderdaad vrij zijn, daarom heb ik in de zomer wel eens buurhonden of katten in huisen dan zie je dat sommigen dan toch een hekje hebben geplaatst.
Ik heb mijn wasmand van de stoep gehaald. Ik liet de hond uit en dacht ohh... die wil ik wel hebben. Later binnen gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb heel wat zien slepen 's nachts![]()
sommige mensen zijn er érg blij mee .. een tijdje terug stond er een héél mooi tafeltje
bij de container, en mijn medische zus was hier, en we gingen even naar het winkelcetrum
en toe zei ze als dat ding er straks nog staat neem ik mee, en hij stond er nog want ze
had heel sneaky een oud kleed eroverheen gegooid die daar ook lag. dus die staat
nu ik Almere, Antiek oud tafeltje, hartstikke mooi![]()
toen ik pas op mezelf woonde had ik ook mijn 'salontafel' van de straatquote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn broer is jaren stadsindiaan geweest in A'dam, had zijn hele huisraad van de straat.
nah... mooi toch? maakt het uitquote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn wasmand van de stoep gehaald. Ik liet de hond uit en dacht ohh... die wil ik wel hebben. Later binnen gehaald
Zo'n salontafel heb ik nog steeds, al sinds 1986, hij heeft wel diverse metamorfoses ondergaan en is niet meer als zodanig herkenbaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
toen ik pas op mezelf woonde had ik ook mijn 'salontafel' van de straat
écht welquote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, de spullen die ze als oud vuil weg mieterden in A'dam, kon je een dik belegde boterham aan verdienen als je zou willen.
Ja zonde dat ze dat systeem hebben afgeschaftquote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, de spullen die ze als oud vuil weg mieterden in A'dam, kon je een dik belegde boterham aan verdienen als je zou willen.
wij hebben soort van binnenplaats waar alle voordeuren op uitkomen en waar de lift is, best ruim. Staat totaal niet in de weg vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.
Ik denk dat het een foutje was. Het is een soort van prullenmand het is ook een kantoorquote:
Meld, zoeen heb ik er ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n salontafel heb ik nog steeds, al sinds 1986, hij heeft wel diverse metamorfoses ondergaan en is niet meer als zodanig herkenbaar.
De enige salontafel die ik ooit had, een ronde.
oh... ik ken de datums niet uit mijn hoofd er hangt een schema hier in de gang... maar goed daarquote:Op zondag 3 maart 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
Over 5 min. mag ik mn rotzooi op straat pleuren ...
Op de mijne ligt een glasplaat, niet origineel, ooit bij de koopjeshoek van IKEA op de kop getikt voor een prikkie.quote:
Ik weet niet hoe het precies zit? Bij M in de buurt mocht je grofvuil op woensdagavond na tienen aan de weg zetten bij de containers, maar ook de gemeente bellen. Met de toename van expats nam ook de hoeveelheid troep toe.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zonde dat ze dat systeem hebben afgeschaft
Ik kende die uitdrukking niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeft van wat de omgeving brengt en doet wat dingen terug enzo.
Oh, dat moet kunnen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
wij hebben soort van binnenplaats waar alle voordeuren op uitkomen en waar de lift is, best ruim. Staat totaal niet in de weg vind ik
grof vuil elke maandag en vuilnis/oud papier dinsdag en vrijdagquote:Op zondag 3 maart 2019 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik ken de datums niet uit mijn hoofd er hangt een schema hier in de gang... maar goed daar
houdt geen hond aan
Ik kende hem wel, maar ben zelf niet zo, hecht toch wel waarde aan ietsje meer 'luxe'.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende die uitdrukking niet.
Fok is zo leerzaam!
Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb heel wat zien slepen 's nachts![]()
sommige mensen zijn er érg blij mee .. een tijdje terug stond er een héél mooi tafeltje
bij de container, en mijn medische zus was hier, en we gingen even naar het winkelcetrum
en toe zei ze als dat ding er straks nog staat neem ik mee, en hij stond er nog want ze
had heel sneaky een oud kleed eroverheen gegooid die daar ook lag. dus die staat
nu ik Almere, Antiek oud tafeltje, hartstikke mooi![]()
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende die uitdrukking niet.
Fok is zo leerzaam!
Ik heb nog een loopkruk in de aanbieding.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.
Stadsnomade is een ander woord van dezelfde strekking.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.
Hoe dom kan je zinquote:Op zondag 3 maart 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.
Nee deze heb ik al jaren geleden gejatquote:
Zet aan de straat en laat ons weten wanneer hij weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een loopkruk in de aanbieding.
Dat soort figuren zijn volkomen digibeet.quote:
Prima vuurkorf ook.quote:
Kan ook.quote:
Die mijn broertje gevonden had heeft nog aardige rel opgeleverd.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat is meerdere malen gebeurt met het OM ja ook geheugensticks
Daar was toen idd heel wat om te doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die mijn broertje gevonden had heeft nog aardige rel opgeleverd.
Ik zag je voor me, naakt lopend door de v&d of een ander warenhuis (en je dan peinzend afvragen waarom je achtervolgd wordt: waarom nouquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo is dat godverdomme!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.
Ik shake alles en iedereen als het moet, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zag je voor me, naakt lopend door de v&d of een ander warenhuis (en je dan peinzend afvragen waarom je achtervolgd wordt: waarom nou?).
Als dan je kleren en spullen worden gepikt, kun je dat "nihil" ook wel shaken, limbo
Oke chefquote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik shake alles en iedereen als het moet, maak je geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |