Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb heel wat zien slepen 's nachts![]()
sommige mensen zijn er érg blij mee .. een tijdje terug stond er een héél mooi tafeltje
bij de container, en mijn medische zus was hier, en we gingen even naar het winkelcetrum
en toe zei ze als dat ding er straks nog staat neem ik mee, en hij stond er nog want ze
had heel sneaky een oud kleed eroverheen gegooid die daar ook lag. dus die staat
nu ik Almere, Antiek oud tafeltje, hartstikke mooi![]()
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende die uitdrukking niet.
Fok is zo leerzaam!
Ik heb nog een loopkruk in de aanbieding.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.
Stadsnomade is een ander woord van dezelfde strekking.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.
Hoe dom kan je zinquote:Op zondag 3 maart 2019 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een officier van justitie was wat slordig geweest met zijn kapotte PC en mijn broer vond die dan.
Nee deze heb ik al jaren geleden gejatquote:
Zet aan de straat en laat ons weten wanneer hij weg is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een loopkruk in de aanbieding.
Dat soort figuren zijn volkomen digibeet.quote:
Prima vuurkorf ook.quote:
Kan ook.quote:
Die mijn broertje gevonden had heeft nog aardige rel opgeleverd.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat is meerdere malen gebeurt met het OM ja ook geheugensticks
Daar was toen idd heel wat om te doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die mijn broertje gevonden had heeft nog aardige rel opgeleverd.
Ik zag je voor me, naakt lopend door de v&d of een ander warenhuis (en je dan peinzend afvragen waarom je achtervolgd wordt: waarom nouquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.
De kans dat ik beide gelijktijdig kwijtraak is echt nihil.
Zo is dat godverdomme!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi toch, wat voor de één ouwe troep is kan voor de ander weer heel bruikbaar zijn.
Ik shake alles en iedereen als het moet, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zag je voor me, naakt lopend door de v&d of een ander warenhuis (en je dan peinzend afvragen waarom je achtervolgd wordt: waarom nou?).
Als dan je kleren en spullen worden gepikt, kun je dat "nihil" ook wel shaken, limbo
Oke chefquote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik shake alles en iedereen als het moet, maak je geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |