hahaha ja klopt, apart gezicht welquote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al weg
Mijn vorige buurman dacht dat het stukje galerij voor zijn deur zijn gebied was, daar heb ik behoorlijk wat ruzies over gehad, pleur op ouwe gek, het is een brandgang!!@!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
onze brandgang loopt in feite langs de balkons, dat moet inderdaad vrij zijn, daarom heb ik in de zomer wel eens buurhonden of katten in huisen dan zie je dat sommigen dan toch een hekje hebben geplaatst.
Ik heb mijn wasmand van de stoep gehaald. Ik liet de hond uit en dacht ohh... die wil ik wel hebben. Later binnen gehaaldquote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb heel wat zien slepen 's nachts![]()
sommige mensen zijn er érg blij mee .. een tijdje terug stond er een héél mooi tafeltje
bij de container, en mijn medische zus was hier, en we gingen even naar het winkelcetrum
en toe zei ze als dat ding er straks nog staat neem ik mee, en hij stond er nog want ze
had heel sneaky een oud kleed eroverheen gegooid die daar ook lag. dus die staat
nu ik Almere, Antiek oud tafeltje, hartstikke mooi![]()
toen ik pas op mezelf woonde had ik ook mijn 'salontafel' van de straatquote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn broer is jaren stadsindiaan geweest in A'dam, had zijn hele huisraad van de straat.
nah... mooi toch? maakt het uitquote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn wasmand van de stoep gehaald. Ik liet de hond uit en dacht ohh... die wil ik wel hebben. Later binnen gehaald
Zo'n salontafel heb ik nog steeds, al sinds 1986, hij heeft wel diverse metamorfoses ondergaan en is niet meer als zodanig herkenbaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
toen ik pas op mezelf woonde had ik ook mijn 'salontafel' van de straat
écht welquote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, de spullen die ze als oud vuil weg mieterden in A'dam, kon je een dik belegde boterham aan verdienen als je zou willen.
Ja zonde dat ze dat systeem hebben afgeschaftquote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, de spullen die ze als oud vuil weg mieterden in A'dam, kon je een dik belegde boterham aan verdienen als je zou willen.
wij hebben soort van binnenplaats waar alle voordeuren op uitkomen en waar de lift is, best ruim. Staat totaal niet in de weg vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.
Ik denk dat het een foutje was. Het is een soort van prullenmand het is ook een kantoorquote:
Meld, zoeen heb ik er ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo'n salontafel heb ik nog steeds, al sinds 1986, hij heeft wel diverse metamorfoses ondergaan en is niet meer als zodanig herkenbaar.
De enige salontafel die ik ooit had, een ronde.
oh... ik ken de datums niet uit mijn hoofd er hangt een schema hier in de gang... maar goed daarquote:Op zondag 3 maart 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
Over 5 min. mag ik mn rotzooi op straat pleuren ...
Op de mijne ligt een glasplaat, niet origineel, ooit bij de koopjeshoek van IKEA op de kop getikt voor een prikkie.quote:
Ik weet niet hoe het precies zit? Bij M in de buurt mocht je grofvuil op woensdagavond na tienen aan de weg zetten bij de containers, maar ook de gemeente bellen. Met de toename van expats nam ook de hoeveelheid troep toe.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zonde dat ze dat systeem hebben afgeschaft
Ik kende die uitdrukking niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeft van wat de omgeving brengt en doet wat dingen terug enzo.
Oh, dat moet kunnen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
wij hebben soort van binnenplaats waar alle voordeuren op uitkomen en waar de lift is, best ruim. Staat totaal niet in de weg vind ik
grof vuil elke maandag en vuilnis/oud papier dinsdag en vrijdagquote:Op zondag 3 maart 2019 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik ken de datums niet uit mijn hoofd er hangt een schema hier in de gang... maar goed daar
houdt geen hond aan
Ik kende hem wel, maar ben zelf niet zo, hecht toch wel waarde aan ietsje meer 'luxe'.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende die uitdrukking niet.
Fok is zo leerzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |