Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al wegquote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan wel.... en dat gebeurd ook wel.... maar soms hoor je 's nacht een boel gerommel en dan'zie ze 's morgens een halve inboedel staan bij de contianer![]()
dat zijn dat mensen van '' hier achter'' denk ik...
nah ja soms is ie ook gewoon ''vol'' denk ik..quote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ideaal die ondergrondse containers. Als ze heel blijven dan. Dat gedoe hier met drie losse containers aan de weg zetten schiet niet op. Dus nu breng ik het zelf naar de stort.
Tot vorige week, want afgelopen vrijdag heeft de goede buurman een hartstilstand gehad.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd al heel ver achter ons zit.
Da's handel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen op maandag avond spullen op straat gezet. Je wil niet weten hoe vaak er busjes langs kwamen. Ijzer willen ze de helft was binnen een uur al weg
Nou waarom? Of moet je 80 zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd al heel ver achter ons zit.
Precies en prima.quote:
Je kan ook 50 zijn en 80 lijken hoor.quote:
Hij vind/vond het leuk om te doen. Bladeren opruimen en zo en de losse papiertjes. Lekker buiten en kletsen met iedereen. Gemeente is hier streng met grof vuil,quote:Op zondag 3 maart 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest dat dat moet want ik ben van mening dat de gemeente (iig hier) er alles aan doet. De ondergrondse vuilnisbakken zijn al fijn. Je kan maandagavond je shit lozen op de stoep. Je kan ook grofvuil op een andere dag op laten halen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook zo'n buurman, over de 80, maar hield alles een beetje in het oog en regelde van alles daar in de straat om het netjes te houden. Toen mijn dochter er in 2017 alleen kwam wonen beloofde hij een oogje in het zeil te houden. Zulke mensen zijn goud waard.
Hier gooien ze van de oud ijzer en zooi altijd een briefje in de bus, we komen op die dag tussen zo en zo laat.quote:
Er stond bij Muis voor de deur ook vaak op donderdagmorgen een partij zooi bij die containers waar je zo een kringloopwinkel mee had kunnen beginnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ja soms is ie ook gewoon ''vol'' denk ik..
maar ze komen de rotzooi wél heel snel weghalen als iemand weer zijn hele inboedel daar neer gepleurd dat dan weer wel......
een buurvrouw heeft haar rollator daar weer staan, dat mag schijnbaar wel. Ik denk dat het meer om het brandbare gaat, dat maakte de huismeester mij tenminste wijs.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De brandweer heeft het 't liefst leeg waar een vluchtroute is.
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
een buurvrouw heeft haar rollator daar weer staan, dat mag schijnbaar wel. Ik denk dat het meer om het brandbare gaat, dat maakte de huismeester mij tenminste wijs.
Ohhh verwarrend. Muis enzoquote:Op zondag 3 maart 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er stond bij Muis voor de deur ook vaak op donderdagmorgen een partij zooi bij die containers waar je zo een kringloopwinkel mee had kunnen beginnen.
Stadsindiaan?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:44 schreef sig000 het volgende:
Mijn broer is jaren stadsindiaan geweest in A'dam, had zijn hele huisraad van de straat.
onze brandgang loopt in feite langs de balkons, dat moet inderdaad vrij zijn, daarom heb ik in de zomer wel eens buurhonden of katten in huisquote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zetten lui ook van alles op de galerij zodat hulpdiensten indien nodig belemmerd worden, er word zo vaak iets van gezegd en toch blijft het een moeilijk punt.
Bij mij op de galerij gelukkig niet, want anders krijg je een probleem met mij.
Ik moet er ook dagelijks langs met mijn fiets.
Meestal mag dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ding kan toch aardig in de weg staan in een wat smalle gang.
Hier alleen maar lege drankblikje en flessen maar het is ook een openbare toegang.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:45 schreef sig000 het volgende:
Soms staan er zelfs interessante PC's langs de straat daar.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het dan een pop-up openlucht kringloop, waardoor het de volgende dag alweer opgehaald is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |