quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruiken
Het is zo rustig hier 's nachts dat is al een goed tekenquote:
Gaat het gezellig worden op je zolderkamertje.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oplossing gevonden: vanaf heden blijf ik binnen.
Dat zou ik ook proberen, maar ben niet zeker of ik die afstand haal.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe je door bovenlicht een groter raam open krijgt gaat ik maar beter niet hier uitleggen.
prima strategiequote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oplossing gevonden: vanaf heden blijf ik binnen.
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezigquote:
Gatverredamme!quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruiken
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het gezellig worden op je zolderkamertje.
Ik heb hier ook al iemand gespotquote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezig
gelukkig ook.. vroeger was dat Café er wel... maar die is gesloten... maar écht last had ik daarquote:Op zondag 3 maart 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zo rustig hier 's nachts dat is al een goed teken
Ik trek de deur alleen dicht wanneer ik mijn sleutels in mijn handen heb.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik de deur uit moet is het voor boodschappen en/of overige ellende. Veel zou ik er niet aan missen.
190+ huisnummers hier.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
de kans dat er weird people in een flat met 160 huishoudens wonen is best aanwezig
Ja dat café ik heb wel eens op jou adres gewerktquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig ook.. vroeger was dat Café er wel... maar die is gesloten... maar écht last had ik daar
ook niet van... soms een beetje luidruchtig, maar viel ook wel mee eigenlijk... ik ben best wel blij met mijn buurtje
ah..........quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
5+ hierquote:
Heb wel net als jij een reservesleutel van de deur (in een aparte portemonnee) zitten samen met reservesleutel van de auto.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik trek de deur alleen dicht wanneer ik mijn sleutels in mijn handen heb.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat café ik heb wel eens op jou adres gewerkt
Nee het is ook best groot daar.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zat ik nog aan te denken........... ik heb je niet gezien.......
jij mij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |