Tja ach zolang je maar weet wie de sleutel van je kuisbaarheidsgordeltje heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.
Altijd gelijk de sleutel eruit halen dan.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nu zit dat ook in mijn huis. Ik heb wel een berging maar die valt ook in het slot zonder sleutel
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.
De kans dat ik beide gelijktijdig kwijtraak is echt nihil.
Ja vast dat is lekker als je vrijdag avond voor je deur staat zonder telefoonquote:Op zondag 3 maart 2019 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Altijd gelijk de sleutel eruit halen dan.
Je huurt nu toch? Sleutel heeft verhuurder ook vast wel ergens.
En ze dan pas op maandagmorgen om 09.00 uur bereikbaar zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast dat is lekker als je vrijdag avond voor je deur staat zonder telefoon
Precies ik ga morgen naar de burenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.
Yeps.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, voor alleenwoners is dat inderdaad wel iets waar je over na moet denken.
Ik kan dan over balkon van de buren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Ik ook niet.quote:
Heb jij een sleutel plan?quote:
weet je wat je kan doen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)
Die heb ik niet, dat wordt dan toch de grote, ik pas niet door het bovenlicht.quote:
Oh ja in de brievenbus plakken is wel een goed plan. Maar daar heb ik ook een sleutel van. Nee ik ga voor de buren optiequote:Op zondag 3 maart 2019 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je wat je kan doen?
Ik had altijd en soort van hele dikke karton poster in de hal bij mijn huisdeur. tijdens het
opplakken heb ik mijn buspostsleuteltjes (die zijn vaak heel klein) er achter geplakt...
en ik had mijn huissleutels, alleen die ene van de woningbouwvereniging niet, bovenin de
brievenbus geplakt... toen ze ooit eens de brievenbussen hadden gesloopt (god weet waarom..)
zaten die sleutels er nog in... omdat ik ze met tape bovenin geplakt,was niet te zien.... dus
dat werkte wel![]()
alleen had het woonbouw verenging ineens allemaal regels opgesteld en toen waren ineens
alle posters weg... en dat sleutetje ookhebben ze waarschijnlijk niet eens gezien ze hebben
gewoon alles weggeruimd.. we waren niet thuis en ze waren bezig, en die van mij lag al op de hoop, dus ik heb maar niks gezegd... ik heb een nieuw sleuteltje maar ik hem nergens meer kwijt,maar ik verzin nog wel iets anders
Mijn ruiten op het balkon zijn allemaal even duur, 2.60 x 1.25quote:
er was iemand in de flat die potjes poep bewaarde...zijn buurman vond altijd al dat er een viezige lucht hing maar wist niet waar het vandaan kwam. Hoe ze er uiteindelijk achter zijn gekomen weet ik niet, maar toen het werd opgeruimd kon je er in de hele openbare ruimte en liften er van meegenieten. Ik was snotverkouden die dag, maar ik kon het door alles heen nog ruikenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutelbos kwijt zou zijn dan heb ik nog altijd een voordeursleutel in een vakje van mijn portemonnee.
De kans dat ik beide gelijktijdig kwijtraak is echt nihil.
dat is mijn vrees ook wel eensquote:Op zondag 3 maart 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe je door bovenlicht een groter raam open krijgt gaat ik maar beter niet hier uitleggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dat wordt dan toch de grote, ik pas niet door het bovenlicht.
Heb ik nu ook van boven tot onder thermo glas.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ruiten op het balkon zijn allemaal even duur, 2.60 x 1.25
Kan ook... ik ben benieuwquote:Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja in de brievenbus plakken is wel een goed plan. Maar daar heb ik ook een sleutel van. Nee ik ga voor de buren optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |