Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf opquote:
Op de tast lukt het hem ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee die ziet het sleutelgat niet eens
Gaan jullie scharen?quote:
zou wel geinig zijn die sleutels erinquote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf op
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vermoedelijk kan je je broek wel weer ophijsen.
Ja en de tandarts rekening krijgenquote:
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkastquote:
wide ik nét zeggen! dat heb ik wel eens gehoord van iemand die een trouwring kreeg in in haar eten... krak... kies kapotquote:
Dat is best raar jaquote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.quote:
Nou ja ik zou het fijn vinden als er een setje ergens is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Ik wil ook geen sleutel van mijn buren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
Trekdrop!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Van de meterkast had ik geen sleutel meer dus die was altijd openquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat vind ik typisch een plek die ik zelf weer zou vergeten. Wel grappig bedacht.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef sacha het volgende:
niemand heeft sleutels van mijn huis
Strakkies slepen ze je bank nog weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik heb een potje met sleutels, reservesleutels, fietssleutels, sleutels van anderen, veel handiger dan allemaal in een skiffeur stoppenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het fijn vinden als er een setje ergens is.
Dat zal hier wat lastiger zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ik kan bij mijn buren zo op het balkon met wat handigheid.
Lukt mij via buurman links ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ik wel hoor, ik heb een sleutels van de buurvrouw, maar heb ook heel goed contact met haar.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil ook geen sleutel van mijn buren.
Handigheid of lompheid?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef sig000 het volgende:
Ernaast, erboven en eronder.
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaakquote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een potje met sleutels, reservesleutels, fietssleutels, sleutels van anderen, veel handiger dan allemaal in een skiffeur stoppen
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef sacha het volgende:
niemand heeft sleutels van mijn huis
En het licht brandt in de halSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Op een bepaalde leeftijd heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger hing er een koortje uit de gleuf.
Zo kan het ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik heb een sleutels van de buurvrouw, maar heb ook heel goed contact met haar.
Vrijdag kwam ik thuis, had zij een heerlijk pannetje soep afgegeven
Dito, of je moet echt over de schutting ipv erlangs, over is veilig maar onhandig, erlangs een eitje, maar hoog dus je moet niet vallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet geen hoogtevrees hebben, het is stukje buitenlangs.
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaak
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan het ook.Maar ja, je moet het maar net treffen. Zou niet weten waar ik reservesleutels zou moeten laten hier.
Bij de verhuurder set achterlaten.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben alleen he? Dus als ik sleutels kwijt raak ben ik de sjaak
Onder de deurmat kan ook altijd nog, maar of dat zo veilig is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan het ook.Maar ja, je moet het maar net treffen. Zou niet weten waar ik reservesleutels zou moeten laten hier.
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?
Ja dan kan ik mijn huis in. De meterkast was op de gang. En binnenkomen in het pand was het probleem nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je denkt dat je de reservesleutels makkelijker terug vindt in een skiffeur dan in een potje in de kast?
Voor die tas niet zo.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)
Snap ik wel hoor, als ik mijn sleutels kwijt raak is er altijd nog iemand die een set heeft, of eigenlijk twee. Maar als jij ze verliest is dat toch wel een dingetje.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook nooit de angst dat je sleutels verliest of tas gejat of off... (Ben ik nou zo'n drama queen)
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan kan ik mijn huis in. De meterkast was op de gang. En binnenkomen in het pand was het probleem niet
Terracotta met zo'n gaatje onderin.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb potjes voor van alles, zo vind je nog eens dingen terug, zeker als je labelt en weet in welk potje wat zit.
Ja nu zit dat ook in mijn huis. Ik heb wel een berging maar die valt ook in het slot zonder sleutelquote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, mijn meterkast zit achter mijn voordeur, was ervan uit gegaan dat dat bij jou ook zo was, vandaar dat ik de swiffer niet snapte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |