Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik woonde waren het 14 appartementen. We kende elkaar allemaal. Nu zijn het er wat meer maar ik denk wel dat ik mensen kan/wil vertrouwen
Krijg jij een sleutelquote:
De buren hebben ze ook niet, maar zou heel goed kunnen. Prima mensen. De sleutels liggen wel bij vrienden, die wonen een paar wijken verderop.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu wel een aan moeder geven, maar da's alleen omdat Baardaap niet meer in de buurt woont.
Mijn buren zullen never nooit een sleutel krijgen, zo ben ik nu eenmaal niet.
Welneequote:Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.quote:
Ik ben niet al te scheutig met het in vertrouwen nemen.quote:
dan zou je zomaar die buurman kunnen verdenken bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel, je hebt drie sleutel setjes afgegeven aan buren waar je verder geen contact mee hebt en er wordt bij je ingebroken. Laat je die sleutels daar dan alsnog?
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honkquote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.
Zover was ik nog niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honk
Wat voor taart ga je bakken?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Jij hebt de sleutel van mijn hartquote:
Ik niet nee. Sowieso aan niemand hier.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel, je geeft je sleutel toch niet af aan iemand die je niet kent?
Zo'n soort van huismeester hebben we hier ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Citroen taart met bakkersroom.quote:
En ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |