Eerst de boel even 'verkennen'.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En meteen je sleutels afgeven, mijn moeder heeft niet eens een sleutel van hier, de enige die er een heeft is Baardaap.
Ik ga nu wel een aan moeder geven, maar da's alleen omdat Baardaap niet meer in de buurt woont.quote:
is ook zo... dat doet zelden hiero, mijn laaste 2 buren toevallig wel... die andere warenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?
vier setjes nog wel... kelere... geen elke buur heeft mijn sleutels eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van buren
het is zeker handig, ik heb alleen op dit moment geen buren die ik het zou toevertrouwen. De enige die op dit moment een setje heeft is mijn hulpje. Ik zou nog een setje bij mijn broer kunnen dumpen, maar vergeet ik steeds en die woont ook niet op een steenworp afstand.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van buren
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contactquote:Op zondag 3 maart 2019 19:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst doen voordat je taarten gaat bakken.
Ik heb links en rechts prima buren, een jong stel Antillianen en een homo.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contact
Dat is wat ik hier heb.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Pffff. Nou ja ik sta graag op goede voet met de buren. Verder wil ik ook geen contact
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is zeker handig, ik heb alleen op dit moment geen buren die ik het zou toevertrouwen. De enige die op dit moment een setje heeft is mijn hulpje. Ik zou nog een setje bij mijn broer kunnen dumpen, maar vergeet ik steeds en die woont ook niet op een steenworp afstand.
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werdenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wilde wel?
Ach, achteraf beschouwd was het een leuke tijd en ervaring.
Ik was verdomme net 18 jaar.![]()
Is/was het in principe ook, geef elke jongere gewoon een keuze, en bij tekorten kan je nog altijd pushen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werden
Meisjes moesten kinderen baren. Het liefst jongetjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het vreemd dat alleen jongens opgeroepen werden
Wat is dit nou weer voor domsquote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel, je hebt drie sleutel setjes afgegeven aan buren waar je verder geen contact mee hebt en er wordt bij je ingebroken. Laat je die sleutels daar dan alsnog?
het verloop is hier nogal groot, en de buurvrouw die hier langer woont dan ik, die wil het niet. Als er een monteur of zo moet worden binnengelaten dan mag ik hem wel bij haar afgeven, maar meestal ben ik dan thuis. Pakketjes is een ander punt hier in de flat. Niemand is te beroerd om een pakketje voor een ander aan te nemen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.
Hier wordt iig niet 'ingebroken' mbv een sleutel.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stel, je hebt drie sleutel setjes afgegeven aan buren waar je verder geen contact mee hebt en er wordt bij je ingebroken. Laat je die sleutels daar dan alsnog?
dat is ook wel veel fijner, maar die ene nieuwe buur is hier gekomen via één of anderequote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kun je scrut de sleutel niet geven?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn familie woont niet in de buurt. Apart dat er zo'n ding van word gemaakt. Als de CV controle was had ik wel 13 sleutels.
Waar ik woonde waren het 14 appartementen. We kende elkaar allemaal. Nu zijn het er wat meer maar ik denk wel dat ik mensen kan/wil vertrouwenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier wordt iig niet 'ingebroken' mbv een sleutel.![]()
Ik vertrouw wdb niemand, tenzij moeder of zoon.
Vind ik wel, je geeft je sleutel toch niet af aan iemand die je niet kent?quote:
Die is iig te vertrouwen zover ik kan inschatten.quote:
Ik ben dat ookquote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is iig te vertrouwen zover ik kan inschatten.
Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ik woonde waren het 14 appartementen. We kende elkaar allemaal. Nu zijn het er wat meer maar ik denk wel dat ik mensen kan/wil vertrouwen
Krijg jij een sleutelquote:
De buren hebben ze ook niet, maar zou heel goed kunnen. Prima mensen. De sleutels liggen wel bij vrienden, die wonen een paar wijken verderop.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nu wel een aan moeder geven, maar da's alleen omdat Baardaap niet meer in de buurt woont.
Mijn buren zullen never nooit een sleutel krijgen, zo ben ik nu eenmaal niet.
Welneequote:Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je hier niet doen hoor, dan kom je vroeg of laat op de 'koffie'.
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.quote:
Ik ben niet al te scheutig met het in vertrouwen nemen.quote:
dan zou je zomaar die buurman kunnen verdenken bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honkquote:Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar Soury zit zover weg, ware dat niet zo dan had ik al lang een sleutel gekregen.
Zover was ik nog niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Soury nieuwe huis word het nieuwe blow honk
Wat voor taart ga je bakken?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Jij hebt de sleutel van mijn hartquote:
Ik niet nee. Sowieso aan niemand hier.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik wel, je geeft je sleutel toch niet af aan iemand die je niet kent?
Zo'n soort van huismeester hebben we hier ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
Luister er is ook een soort van huismeester, Daar kan ik ze ook achterlaten. Ik wil gewoon even kennis maken met de buren en die sleutel questie komt wel
Citroen taart met bakkersroom.quote:
En ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |