Het enige dat ik wil is jou enigszins opvrolijken.quote:
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:50 schreef sig000 het volgende:
Na een tijdje kom je met YT wel steeds terecht bij hetzelfde.
Het aanbod op mijn PC is stuk groter.
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.
zoals de V&Dquote:Op zondag 3 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.quote:
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaanquote:
Deksel staat niet bol.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
als ik eraan denk ruik ik de vloer weerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.
Toen ik nog puber was volgde de huisdetective mij altijd door het hele warenhuis, nog steeds geen idee waarom.quote:
Nu pas losgaan? Trage zaadschieter.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef sig000 het volgende:
Bier staat klaar -----> Check
Damper is gevuld ------> Check.
PC geeft licht.
Hij kan los.
compromissoepquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.quote:
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongensquote:Op zondag 3 maart 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.
Bijna de hele dag vlogs gekeken onder een stapel dekensquote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar de sauna.Jij hebt de hele dag op de kachel gezeten?
Je wilde wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongens
Ja, dat zou een beetje overbodig zijn. Mooi dat de storing is opgelost.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
Zo Ziggo monteur afgezegd.. gisterochtend een bericht dat de storing opgelost is en nu toch een monteur willen sturen ...
Dat is lekkerquote:
Klef....quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ga morgen een taart bakken en langs de nieuwe buren
écht?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Owjeequote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Leuk ideequote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjesquote:
Godver daar zeg je zoiets. Dat heb ik ook eens meegemaakt in de V&D in amersfoort. Hij heeft de hele winkel gezien. Bij de deur werd ik aangehouden en moest meelopen naar een kantoortje in de kelder. Ik moest mijn tas overhandigen en al mijn zakken leeghalen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik nog puber was volgde de huisdetective mij altijd door het hele warenhuis, nog steeds geen idee waarom.
Daar heb ik overigens nog steeds vaker last van in winkels.
Ga ik altijd rondjes lopen.
Nou ja dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt me vreemd dat het bij mij thuis isquote:Op zondag 3 maart 2019 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje overbodig zijn. Mooi dat de storing is opgelost.
ben net bezigquote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
''broodje ei gegeten... geen zin in koken''
quote:
maar je kent ze niet eens?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjes
Ik jat niet, dus het is sws volkomen zinloos mij te volgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver daar zeg je zoiets. Dat heb ik ook eens meegemaakt in de V&D in amersfoort. Hij heeft de hele winkel gezien. Bij de deur werd ik aangehouden en moest meelopen naar een kantoortje in de kelder. Ik moest mijn tas overhandigen en al mijn zakken leeghalen.
Natuurlijk was er niets te vinden maar de keren daarop werd ik gelijk in de gaten gehouden.
echt? ik heb mijn nieuwe buurman nog niet gezien, nou ja wel gezien maar niet met taartquote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Eng?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je kent ze niet eens?beetje eng........
Is het wat?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
Vertrouw je ze nu al?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil mijn sleutels daar dumpen. En het is wel netjes
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?quote:
Ik heb sinds enkele mndn nieuwe buren, ik groet hen wanneer ik ze tegenkom in de lift en zo, en daar wil ik het graag bij houden, heb verder geen last van hen dus dat is prima, dat heb ik hem ook gezegd, alles is OK.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt? ik heb mijn nieuwe buurman nog niet gezien, nou ja wel gezien maar niet met taart
Even afwachten dus en desnoods weer bellen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het lijkt me vreemd dat het bij mij thuis is
Nee hoor, wordt ook echt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er wonen. Is dit nou zo raar dat je even kennismaakt?
neej, ik wilde dat broodje eerst als lunch maar had uiteindelijk geen trek en nu had ik geen zin om te koken, dus dat kwam goed van pasquote:
Je moet niet denken dat ik dat wel doe.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik jat niet, dus het is sws volkomen zinloos mij te volgen.
Nou ja dat beslis ik morgen wel maar zou wel fijn zijn als er ergens sleutels zijn. Ik had vier setjes van burenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja eng en maar al je sleutels te dumpen
En meteen je sleutels afgeven, mijn moeder heeft niet eens een sleutel van hier, de enige die er een heeft is Baardaap.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt ook echt wel gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |