Het enige dat ik wil is jou enigszins opvrolijken.quote:
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:50 schreef sig000 het volgende:
Na een tijdje kom je met YT wel steeds terecht bij hetzelfde.
Het aanbod op mijn PC is stuk groter.
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, omdat niet alles op YT te vinden is.
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met Spotify net zo, wanneer het wat obscuurder wordt schieten die diensten tekort.
zoals de V&Dquote:Op zondag 3 maart 2019 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vroeger al in de gemiddelde platenzaak, zonder speciaal/importzaak was je verloren en gedoemd tot de hitparade.
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.quote:
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaanquote:
Deksel staat niet bol.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
als ik eraan denk ruik ik de vloer weerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was altijd lachen, ik kwam er wel regelmatig om het aanbod te checken.
Toen ik nog puber was volgde de huisdetective mij altijd door het hele warenhuis, nog steeds geen idee waarom.quote:
Nu pas losgaan? Trage zaadschieter.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:59 schreef sig000 het volgende:
Bier staat klaar -----> Check
Damper is gevuld ------> Check.
PC geeft licht.
Hij kan los.
compromissoepquote:Op zondag 3 maart 2019 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je ook wat voor soep of is het etiket vergaan
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.quote:
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongensquote:Op zondag 3 maart 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het leger kreeg je op vrijdag altijd madiwodosoep.
Bijna de hele dag vlogs gekeken onder een stapel dekensquote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga morgen wel naar de sauna.Jij hebt de hele dag op de kachel gezeten?
Je wilde wel?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mocht niet in dienst, dat was voor jongens
Ja, dat zou een beetje overbodig zijn. Mooi dat de storing is opgelost.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
Zo Ziggo monteur afgezegd.. gisterochtend een bericht dat de storing opgelost is en nu toch een monteur willen sturen ...
Dat is lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |