Daar heb je die notaris nou voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de WOZ nog niet binnen. Handig morgen is de overdracht bij de notaris. Ik moet het hele jaar betalen en krijg dat weer terug van de volgende eigenaar. Het gaat een schatting worden
Mail ofzoquote:
Vrijdag al gehoord maar het was eind van de middag.quote:
Ga morgen wel naar de sauna.quote:
Ja ik maak me nu ook nergens meer zorgen om.quote:
Ik heb mij nog nooit ergens zorgen over gemaakt, althans......quote:Op zondag 3 maart 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik maak me nu ook nergens meer zorgen om.
Dat terugbellen is meestal kutsmoesquote:Op zondag 3 maart 2019 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrijdag al gehoord maar het was eind van de middag.
Je wil niet weten wat een tering tijd heb gehad verleden jaar. Laatste weken waren ook KUT. Nu ga ik weer opbouwend verder. Geen zorgen en verplichtingen meerquote:Op zondag 3 maart 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mij nog nooit ergens zorgen over gemaakt, althans......
Gelukkig niet, in het weekend wil ik dat gelul niet aan mijn hoofd hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
HR van een normaal bedrijf mailt niet op dit tijdstip.
Weer een kutnummerquote:
Ik zal het morgen wel even laten weten.quote:
Kan jij niet weten ik post geen troepquote:
Ik post alles.quote:
Succes .. Komt vast wel goed...quote:Op zondag 3 maart 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat een tering tijd heb gehad verleden jaar. Laatste weken waren ook KUT. Nu ga ik weer opbouwend verder. Geen zorgen en verplichtingen meer
Zal ik mijn smaak eens even posten om te narren?quote:
Ja leukquote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik post alles.
Van bagger tot de top.
Iedereen heeft zijn eigen afwijking.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik mijn smaak eens even posten om te narren?
Dat is het al. Het verhuizen inpakken van alles dat is achter de rug. Het uitpakken is wel leuk en het inrichten van kasten. Leeg hoofdquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen afwijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |