Ja, ook zoiets, en ze heeft een beetje overgewicht, daar zou ik mij als moeder eerst even op focussen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chanella, je verwacht het niet.
Het is nog steeds winterquote:
Sterre.quote:
Maar goed dat je de namen van mijn kinderen niet weet.quote:
Philipinequote:
Heb nog niets van de tweede reeks gezien, maar las wel dat ie minder is.quote:
Ja afgelopen week waren er minder kijkers. Gek he? Het was vakantiequote:Op zondag 3 maart 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog niets van de tweede reeks gezien, maar las wel dat ie minder is.
Hele fucking dag buiten gefietstquote:
Hier niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja afgelopen week waren er minder kijkers. Gek he? Het was vakantie
Hier wel en stonden alle sneeuwvlokjes op de lattenquote:
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben vandaag bezig geweest met belastingaangifte en muziek klaarzetten voor Chocodinges voor woensdagavond.
Later op de dag obscure house tracks aan het verzamelen gegaan om eens flink te kunnen bonken.![]()
En ineens was het avond.
Sja, gedoe altijd. Maar wel terugkrijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemen
De schooljeugd misschien, maar ik niet...quote:
Ik heb de WOZ nog niet binnen. Handig morgen is de overdracht bij de notaris. Ik moet het hele jaar betalen en krijg dat weer terug van de volgende eigenaar. Het gaat een schatting wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja dat moet weer...damn ik moet ook de waterstand opnemen
Ik word morgen teruggebeld voor een baan.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De schooljeugd misschien, maar ik niet...
En dat hoor je op zondagavond?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word morgen teruggebeld voor een baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |