Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf opquote:
Op de tast lukt het hem ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nee die ziet het sleutelgat niet eens
Gaan jullie scharen?quote:
zou wel geinig zijn die sleutels erinquote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja twee puntjes he? Met de sleutels erin gebakken. De rest eet ik zelf op
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vermoedelijk kan je je broek wel weer ophijsen.
Ja en de tandarts rekening krijgenquote:
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkastquote:
wide ik nét zeggen! dat heb ik wel eens gehoord van iemand die een trouwring kreeg in in haar eten... krak... kies kapotquote:
Dat is best raar jaquote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.quote:
Nou ja ik zou het fijn vinden als er een setje ergens is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wat raar met sleutels. Ik had ook in mijn vorige woning sleutels verstopt in een zwiffer in de meterkast
Ik wil ook geen sleutel van mijn buren.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best raar ja
Mijn zus (die hier om de hoek woont) heeft een sleutel van mijn huis, meer niet.
Trekdrop!quote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Droplul, eh dropsleutel, dropspeen ofzo. Volgens mij gaat het de verkeerde kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Van de meterkast had ik geen sleutel meer dus die was altijd openquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat vind ik typisch een plek die ik zelf weer zou vergeten. Wel grappig bedacht.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef sacha het volgende:
niemand heeft sleutels van mijn huis
Strakkies slepen ze je bank nog weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |