binnenkort ken je al je pappenheimertjesquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al iemand gespotEr is een binnentuin en die is niet helemaal 100
Waarom zijn de bananen krom?quote:
beterquote:
Haags is geen alleenwonerquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je je sleutels binnen handbereik?
Ja en vergadering binnenkortquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
binnenkort ken je al je pappenheimertjes
Nee, why?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zij weet niet eens wat een kruissleutel is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan vallen ze omquote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze recht zijn passen ze niet in de schil
Ik niet, niemand kent mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:12 schreef sig000 het volgende:
Ik heb zo mijn contacten opgebouwd in de loop der jaren.
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af wasquote:
Ik ga ook nietquote:
Hebben ze geen bewonerscommissie waar jij niet bij hoeft te zijn?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af was
Ah zoquote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We hadden het over sleutels en sloten.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij weet niet eens wat een kruissleutel is.
Verhuurder erheen sturen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik huur en dacht dat ik van die ellende af was
Ah ik dacht al. Er zijn altijd wel andere lui die zich druk willen maken voor in en rond het gebouw.quote:
Dat zal zoiets zijn. Het is voor de bewoners maar ik lees de notulen wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hebben ze geen bewonerscommissie waar jij niet bij hoeft te zijn?
Niet meer dan terecht. ASOquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In A'dam kreeg je al mail als je je auto een mm scheef in de parkeergarage had staan.
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In A'dam kreeg je al mail als je je auto een mm scheef in de parkeergarage had staan.
Moet je hier mee aankomen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was een Smart en kon dwars geparkeerd worden in zo'n vak. Echt zeiken om het zeiken die lui daar.quote:
Wie, of wat controleert dat?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.
Als het lego autotje netjes was geparkeerd had je ook geen gezeik.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een Smart en kon dwars geparkeerd worden in zo'n vak. Echt zeiken om het zeiken die lui daar.
Je pleurt de vaat weg?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb geen afwasmachine en toch staat er geen afwas.![]()
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat soort dingen is wel irritant ja. Hier als je je vuilniszak nog geen 10 uur bij je voordeur laat staan. Dan dreigen ze met 25,- euro boete.
Juist, ruim je zooi fatsoenlijk op.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.
Hier was er iemand die gooide de zakjes met hondendrollen in zijn bloempot bij de voordeur, daar is toen ook iets van gezegd. Als iedereen het netjes houdt is dat wel zo fijn voor alle bewoners.
de huismeester, als hij het toevallig ziet omdatie een lampje moet verwisselen. Dan zullen ze waarschijnlijk wel aanbellen en als ik dan niet thuis ben, dan ligt er een briefje in de brievenbus. Brandweer is ook heel lastig. Je mag nog net een deurmat hebben, maar een plantenbak van hout of zo, of iets wat brandbaar is niet. Geen gezellige kneuterige nietsigheden bij de voordeur. Hoewel ik dat ergens wel logisch vind.quote:
maar dan moeten ze wel consequent zijn, die ene keer in de 5 jaar dat hij er staat omdat ik hem dan 'smiddags meteen kan weggooien is domquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die controle wel goed, als iedereen zijn vuil maar bij de voordeur laat staan wordt het een zooitje.
Hier was er iemand die gooide de zakjes met hondendrollen in zijn bloempot bij de voordeur, daar is toen ook iets van gezegd. Als iedereen het netjes houdt is dat wel zo fijn voor alle bewoners.
Het is ook best kut als mensen hun tering zooi bij de afval bakken gooien. Grof vuil mag gewoon op de stoep. Soms kan je je vuilniszak niet kwijt omdat ze er alles dumpenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat is ook wel een dingetje, er zijn hier best wel veel honden. Maar meestal ruimen ze het wel op.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zag ik weer hondenpis in de lift, ook zoiets, vind je het gek dat ik een hekel aan jou en je honden begin te krijgen?
Wij hebben een ondergrondse container voor het huisvuil, dat ding kapot is... en dat gebeurdquote:
Dat is wel erg.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier zag ik weer hondenpis in de lift, ook zoiets, vind je het gek dat ik een hekel aan jou en je honden begin te krijgen?
Is toch echt een opvoedprobleem, oftewel de schuld van de eigenaar van de hond.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Liften worden elke week gepoetst maar ook voor hen is dat niet leuk, pleurt gofferdomme op met je honden, of ruim de zooi gewoon op, neem je verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is ook wel een dingetje, er zijn hier best wel veel honden. Maar meestal ruimen ze het wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |