Dan is het ZH op een steenworp....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat nou als je in een survival noodsituatie komt in het Oostepark
Moet je je toch eerst uit je ontzettende benauwende noodsituatie weten te redden!quote:
Daarvoor heb ik een telefoon bij me. Daarmee bel ik Soury en die komt me dan redden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat nou als je in een survival noodsituatie komt in het Oostepark
Ik steek ze gelijk de teringquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een telefoon bij me. Daarmee bel ik Soury en die komt me dan redden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een telefoon bij me. Daarmee bel ik Soury en die komt me dan redden.
alsof je ooit onderweg een doos moet opensnijden, pak een schaar!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Puur voor auto repair dozen opensnijden enz enz
Alhoewel ze timide schijnt te zijn in het echt, daar heb je niet veel aan in parknoodsituatiesquote:
En als jij bij een lift staat en iemands honden lijn, zit vast tussen de deur en de Chihuahua dreigt gewurgd te worden?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
alsof je ooit onderweg een doos moet opensnijden, pak een schaar!
Ja okquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als jij bij een lift staat en iemands honden lijn, zit vast tussen de deur en de Chihuahua dreigt gewurgd te worden?
Dan steek jij die hont neer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als jij bij een lift staat en iemands honden lijn, zit vast tussen de deur en de Chihuahua dreigt gewurgd te worden?
quote:
Ik heb ook een zakmes bij me hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee dan snij ik de riem door en de hond leeft nog, bij jullie zou hij een pijnlijke dood sterven
Je kun toch gewoon de riem of het halsbandje losmaken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee dan snij ik de riem door en de hond leeft nog, bij jullie zou hij een pijnlijke dood sterven
Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kun toch gewoon de riem of het halsbandje losmaken?
Zo snel heb ik 'm niet uit m'n tas gevistquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden dan
Filmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daarom moet je mes ook in je broekzakquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo snel heb ik 'm niet uit m'n tas gevist
Dan laat je de lijn los ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja dag daar heb ik een tas voorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daarom moet je mes ook in je broekzak
Ja vrouwen hebben het makkelijker, zie mijzelf niet echt met een handtas lopenquote:
rugtas ofzo kan tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrouwen hebben het makkelijker, zie mijzelf niet echt met een handtas lopen
Ik heb wel een messenger tas voor als ik een dag weg gaquote:
Geen probleem, ik ben boelkloedig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden dan
Dat is haar dealer, daar krijgt ze haar anabolen van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat de vriend van Beau die dikke man
Je kent dikke Dennis toch welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat de vriend van Beau die dikke man
Ze zou het liefst haar eigen kont kussen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zoent dat wijf iedereen wel
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou het liefst haar eigen kont kussen.
Die tattoos die hij zet en die hij zelf ook heeft, passen helemaal niet bij de vorm van de lichaamsdelen waar ze op staan. Mensen lijken er heel vormeloos van te worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Blijft grappig al die rare lui, die Boyd moet ik ook om lachen hoe die iedereen mismaakt met die Tatt's
Het is echt verschrikkelijk jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die tattoos die hij zet en die hij zelf ook heeft, passen helemaal niet bij de vorm van de lichaamsdelen waar ze op staan. Mensen lijken er heel vormeloos van te worden.
Maar hij verkoopt krachtvoer voor duiven of zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Die gast van Beau heeft in z’n insta bio: Winnen is niet belangrijk, het is het enige wat telt!
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij verkoopt krachtvoer voor duiven of zo?
Ja, maar het was op een duivenshow of zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan ook voor mensen zijn die eiwit zooi zie je overal in winkels ook tegenwoordig
En zijn ze vroeg dronken zodat wij ook eens vroeg mogen slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien is binnen de party deze keer en vangt vroeger an niet in 3 uuren
Oh ja opfokvoer zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het was op een duivenshow of zo.
DOSERING: 10g per liter water of per kg voer voor 20 duiven. Overschrijd de aanbevolen hoeveelheid niet. Dient niet ter vervanging van een gevarieerde duivenvoermengeling. Niet geschikt voor menselijke consumptie en niet geschikt voor consumptie duiven.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan ook voor mensen zijn die eiwit zooi zie je overal in winkels ook tegenwoordig
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
DOSERING: 10g per liter water of per kg voer voor 20 duiven. Overschrijd de aanbevolen hoeveelheid niet. Dient niet ter vervanging van een gevarieerde duivenvoermengeling. Niet geschikt voor menselijke consumptie en niet geschikt voor consumptie duiven.
Er staat nergens wat er nou precies inzit. Dus waarschijnlijk gewoon basic voer in een potje met die beunhaas z’n porem erop.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En zijn ze vroeg dronken zodat wij ook eens vroeg mogen slapen
Of ze worden er zo sterk van dat de duiven toeristen in elkaar slaan op de Dam.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoppen je duiven opeens onderweg en gaan zingen met zijn allen
Wel een leuke hangbankquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]ik was toch bijna ook zuipen gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of ze worden er zo sterk van dat de duiven toeristen in elkaar slaan op de Dam.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Een oud collega van mij had een duif die had internationaal een race gewonnen, en daar boden ze 25000 euro voor, hij verkocht hem niet en de race daarna vloog hij zich dood tegen een kabel
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een leuke hangbankdat is de boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lef zatquote:
Gokte je ook wel eens op de duivenraces?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Een oud collega van mij had een duif die had internationaal een race gewonnen, en daar boden ze 25000 euro voor, hij verkocht hem niet en de race daarna vloog hij zich dood tegen een kabel
Ok danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lef zatik had hem snel verkocht echt, maar dat is de eer van de ''sport''
Nee word wel veel gedaan, hij ook niet was puur voor de eer en fok de jonkies verkoop je ook goed welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gokte je ook wel eens op de duivenraces?
Ja je hebt mid vluchten dat is in normandie en die lange overnacht vluchten is onderin frankrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef chufi het volgende:
Waar werden die ook altijd weer losgelaten ... ergens in Noord Frankrijk.. dat was dan zondags op de radio
twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
sprekkamer of wanneer de arts komt zo dann gisterenquote:
omg ik zou doodgaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat voor Prisha.twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
Beetje Shell gebouwquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat voor Prisha.twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
iFood zie ik jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
sprekkamer of wanneer de arts komt zo dann gisteren
ze zijn in de bovenetage daar kunnen ze eten keuzen alles top pizza, brasilianisch wat jemand will
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb er niks mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel leip van achtbanen maar deze
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee.
Mo vast ook niet.
Ik denk als ik er midden in zou wonen ik toch wel ergens sneaky aan een tafeltje, ging zitten lachen om al die rare carnaval luiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
zo en service hebben ze vor utopians niet,de verdienen zo wat ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
Kijk uit dat je FF niet triggerdquote:
Tegen die tijd liggen we toch al te snurken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je FF niet triggerd
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummersquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummers![]()
Deze gaat op Spotify
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toenquote:
Oh grappig ja de album versie klinkt heel clean gelijk live is rauwer welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toen
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.quote:
Je zag bij die ander ook al een beetje die semi benauwde bekkies in beeld van het publiekquote:Op zondag 3 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.
Mijn ouders, toch wel jazzliefhebbers, hadden ook een hekel aan haar. Die waren ook van het 'go slow' gedachtengoedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zag bij die ander ook al een beetje die semi benauwde bekkies in beeld van het publiekff kijkon
SamuraiEendquote:Op zondag 3 maart 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Word iedereen op zakmes gecheckt nu hoorBadeend heeft een compleet zwaard geloof ik
Een hekel aan Nina Simonequote:Op zondag 3 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders, toch wel jazzliefhebbers, hadden ook een hekel aan haar. Die waren ook van het 'go slow' gedachtengoed
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakkerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De BDS heeft een klapzaag. Recce een lightsabre.
Speciaal voor jou lief van Scrutt eh?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakker![]()
Griekse subtitels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal Bear Gryllsen hierquote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De BDS heeft een klapzaag. Recce een lightsabre.
denk je? neh.... dat denk ik niet.... maar dat viel me op......quote:Op zondag 3 maart 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou lief van Scrutt eh?
Ja, dan kun jij ook meelezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakker![]()
Griekse subtitels?
quote:
JE HEBT ZELF OOK EEN ZAKMES MIEPERquote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja altijd een zakmes bij ‘m. Voor in de bossen in Vietnam.
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JE HEBT ZELF OOK EEN ZAKMES MIEPER
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een geslepen Chanel vijl zijn of zo
Ja, volledig met je eens. Maar ze zingt het zelf al: "people keep saying, go slow!" Racisme was niet meer constitutioneel in de VS en het verhaal is dan "Ja, de zwarte bevolking moet wel dezelfde rechten krijgen maar niet direct in één keer, want dan wordt het een puinhoop." Wat net zo racistisch is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar had ze dan ook alle reden toe.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Nee een soort nep mini zwitserse zakmes, zo’n rooie. En ohja ook een vijl en een nagelschaartje en en en en
Heb je ook pepperspray in de tas?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.
Heb ik ook, maar die is niet meer bruikbaar. Ene helft van het schaartje is afgebroken. De kant zit nu ingeklapt midden tussen de andere onderdelen maar met de scherpe kant naar boven.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die is niet meer bruikbaar. Ene helft van het schaartje is afgebroken. De kant zit nu ingeklapt midden tussen de andere onderdelen maar met de scherpe kant naar boven.
Ja, die pincet en die tandenstoker kunnen ze er net zo goed niet in doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja dat gaat altijd verrot vaak of je bent onderdelen kwijt
En het is nog steeds een racistische bende daarquote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volledig met je eens. Maar ze zingt het zelf al: "people keep saying, go slow!" Racisme was niet meer constitutioneel in de VS en het verhaal is dan "Ja, de zwarte bevolking moet wel dezelfde rechten krijgen maar niet direct in één keer, want dan wordt het een puinhoop." Wat net zo racistisch is.
Ja die jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die pincet en die tandenstoker kunnen ze er net zo goed niet in doen.
Ja, maar 5 of 6-delig is voldoende.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb nog iets wat de echte man moet hebben in huis
[ afbeelding ]
Ja je hebt van die neppers maar die echte zijn al lang niet zo duur meer als vroegerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja nep dan, een soort action rip-off denk ik
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar 5 of 6-delig is voldoende.
Hoezo? tis er dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig de Zaterdag is om wat een pleuris dag was dit zeg
Dat past toch nooit in je zakquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
wats gebeurd dan? een mug doodgeslagen?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is er de laatste jaren niet beter op geworden helaas.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
En het is nog steeds een racistische bende daarhier ook.. maar wat ik soms op insta hoor/zie vanuit de VS voor debiele verhalen. Zoveel wantrouwen en vooroordelen nog steeds naar de zwarte bevolking.
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen wordenquote:
Wat was er mis met de Zaterdag? Moest Feyenoord spelen?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
meh... da's klote ja....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Is dat die horrorkat?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
vind je ons saai?quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je ons saai?
Haaags is burgerman 1e klas dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Bedankt beste maar van hopenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de kwaliteit is vrij ruk welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
Hier net zoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet vanquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
Nare situatie. Hopelijk komt het goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk inquote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nachtquote:
je hebt in ieder geval een aanbidder...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk in
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval datquote:
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles iddquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
Ik begrijp veel streamlocks, er is niets gebeurd en toch gaat er opeens iemand naar huis?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschlochquote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles idd
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval daten hij was alleen maar bezig om Morris op te zoeken
hij oogde niet echt ziek ook z'on raar iets ook
Dat weet toch niemand nogquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
dat is waar...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
De ander stuurt me af en toe een sckilderijtje![]()
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.
Tis toch een groot toneelstuk daar mario... Laat je niet gek makenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nu moet ik dat niet meer kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je het niet meer kon schelen daar ...
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
nee moet nietquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterkte Mario![]()
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wachten is lastig in dit soort situaties.
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjesquote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.
man man ik droom toch niet van lotusquote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nah... het blijft altijd klote....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Ja meer kan je ook niet doen nuquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.
Zo is Utopia 2.0 toch altijd al geweest?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Ja ik wil ook wel mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
ach egal,manon zit te huisquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt er wel weer een heel mooie vrouw binnen ....
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
De domste boeren rooien de grootste aardappelsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
@:Ghostbuster Jij houdt wel van gokken toch? Gebruik je ook die methode bij Roulette dat je steeds de inleg verdubbelt als je verliest?
weet toch ik nietquote:
ja aktuelle hitsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
In BBB Brasil hebben ze dezelfde muziek als in Spanje zo te horen ...
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Wie?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperk
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.
Ja, maar als je altijd je inzet verdubbelt als je verliest, moet je een keer winnen en dan win je alles terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebben
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ookquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.
Allemaal theater. Nou ja, bijna allemaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterd
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
RB wint gewoonquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ook
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
oh.... klinkt smakelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
RB lijkt er wel iets dichterbij te zitten maar Mercedes heeft nauwelijks iets laten zien, dat kan nog een flinke verrassing opleveren. Blij dat de Honda betrouwbaar lijkt. De grote teams gaan de komende twee weken de grootste stappen maken in de simulator.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.
Ik denk dat wat je van McLaren zag niet representatief zal blijken, die waren erg gebrand op snelle rondetijden om sponsors te interesseren. Williams is een treurige zaak. Misschien één puntje voor Kubica dit seizoen?quote:Het middenveld zit volgens mij heel dicht op elkaar. Ik kan daar echt geen volgorde uit halen. Bij Racing Point leek het niet helemaal soepel te gaan en die krijgen in de eerste race al een update, dus die zouden in het begin wat onbetrouwbaar kunnen zijn.
Williams heeft duidelijk te weinig snelheid.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Politie, drugs, vuurwapens, bier, hoeren ... en dat iedere dag weer.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
oké... ik kan het niet meer volgen dat UTO weet ik niks van.....
goddank
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanZiet er nog goed uit voor zijn leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanDit jasje heeft hij vaker aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |