Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kun toch gewoon de riem of het halsbandje losmaken?
Zo snel heb ik 'm niet uit m'n tas gevistquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden dan
Filmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als jij bij een lift staat en iemands honden lijn, zit vast tussen de deur en de Chihuahua dreigt gewurgd te worden?
Daarom moet je mes ook in je broekzakquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo snel heb ik 'm niet uit m'n tas gevist
Dan laat je de lijn los ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En als jij bij een lift staat en iemands honden lijn, zit vast tussen de deur en de Chihuahua dreigt gewurgd te worden?
ja dag daar heb ik een tas voorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daarom moet je mes ook in je broekzak
Ja vrouwen hebben het makkelijker, zie mijzelf niet echt met een handtas lopenquote:
rugtas ofzo kan tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrouwen hebben het makkelijker, zie mijzelf niet echt met een handtas lopen
Ik heb wel een messenger tas voor als ik een dag weg gaquote:
Geen probleem, ik ben boelkloedig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als de lift omhoog gaat? je hebt 5 seconden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |