Ik heb er niks mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel leip van achtbanen maar deze
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee.
Mo vast ook niet.
Ik denk als ik er midden in zou wonen ik toch wel ergens sneaky aan een tafeltje, ging zitten lachen om al die rare carnaval luiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
zo en service hebben ze vor utopians niet,de verdienen zo wat ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
Kijk uit dat je FF niet triggerdquote:
Tegen die tijd liggen we toch al te snurken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je FF niet triggerd
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummersquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummers![]()
Deze gaat op Spotify
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toenquote:
Oh grappig ja de album versie klinkt heel clean gelijk live is rauwer welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toen
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.quote:
Je zag bij die ander ook al een beetje die semi benauwde bekkies in beeld van het publiekquote:Op zondag 3 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.
Mijn ouders, toch wel jazzliefhebbers, hadden ook een hekel aan haar. Die waren ook van het 'go slow' gedachtengoedquote:Op zondag 3 maart 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zag bij die ander ook al een beetje die semi benauwde bekkies in beeld van het publiekff kijkon
SamuraiEendquote:Op zondag 3 maart 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Word iedereen op zakmes gecheckt nu hoorBadeend heeft een compleet zwaard geloof ik
Een hekel aan Nina Simonequote:Op zondag 3 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ouders, toch wel jazzliefhebbers, hadden ook een hekel aan haar. Die waren ook van het 'go slow' gedachtengoed
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakkerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De BDS heeft een klapzaag. Recce een lightsabre.
Speciaal voor jou lief van Scrutt eh?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakker![]()
Griekse subtitels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal Bear Gryllsen hierquote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De BDS heeft een klapzaag. Recce een lightsabre.
denk je? neh.... dat denk ik niet.... maar dat viel me op......quote:Op zondag 3 maart 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou lief van Scrutt eh?
Ja, dan kun jij ook meelezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... muziek... ik ben gelijk weer wakker![]()
Griekse subtitels?
quote:
JE HEBT ZELF OOK EEN ZAKMES MIEPERquote:Op zondag 3 maart 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja altijd een zakmes bij ‘m. Voor in de bossen in Vietnam.
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JE HEBT ZELF OOK EEN ZAKMES MIEPER
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een geslepen Chanel vijl zijn of zo
Ja, volledig met je eens. Maar ze zingt het zelf al: "people keep saying, go slow!" Racisme was niet meer constitutioneel in de VS en het verhaal is dan "Ja, de zwarte bevolking moet wel dezelfde rechten krijgen maar niet direct in één keer, want dan wordt het een puinhoop." Wat net zo racistisch is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar had ze dan ook alle reden toe.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Nee een soort nep mini zwitserse zakmes, zo’n rooie. En ohja ook een vijl en een nagelschaartje en en en en
Heb je ook pepperspray in de tas?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH EEN TAAAHAAAAS. Maar ik bedoel als je alleen je zakken gebruikt, en al zoveel mee moet zeulen, is een zakmes dan echt nodig ook?? Maar goed is prima, des te minder hoef ik in de buurt te komen van stressende paniekhonten.
Heb ik ook, maar die is niet meer bruikbaar. Ene helft van het schaartje is afgebroken. De kant zit nu ingeklapt midden tussen de andere onderdelen maar met de scherpe kant naar boven.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die is niet meer bruikbaar. Ene helft van het schaartje is afgebroken. De kant zit nu ingeklapt midden tussen de andere onderdelen maar met de scherpe kant naar boven.
Ja, die pincet en die tandenstoker kunnen ze er net zo goed niet in doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja dat gaat altijd verrot vaak of je bent onderdelen kwijt
En het is nog steeds een racistische bende daarquote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volledig met je eens. Maar ze zingt het zelf al: "people keep saying, go slow!" Racisme was niet meer constitutioneel in de VS en het verhaal is dan "Ja, de zwarte bevolking moet wel dezelfde rechten krijgen maar niet direct in één keer, want dan wordt het een puinhoop." Wat net zo racistisch is.
Ja die jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die pincet en die tandenstoker kunnen ze er net zo goed niet in doen.
Ja, maar 5 of 6-delig is voldoende.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb nog iets wat de echte man moet hebben in huis
[ afbeelding ]
Ja je hebt van die neppers maar die echte zijn al lang niet zo duur meer als vroegerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja nep dan, een soort action rip-off denk ik
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar 5 of 6-delig is voldoende.
Hoezo? tis er dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig de Zaterdag is om wat een pleuris dag was dit zeg
Dat past toch nooit in je zakquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
wats gebeurd dan? een mug doodgeslagen?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is er de laatste jaren niet beter op geworden helaas.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
En het is nog steeds een racistische bende daarhier ook.. maar wat ik soms op insta hoor/zie vanuit de VS voor debiele verhalen. Zoveel wantrouwen en vooroordelen nog steeds naar de zwarte bevolking.
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen wordenquote:
Wat was er mis met de Zaterdag? Moest Feyenoord spelen?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
meh... da's klote ja....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Is dat die horrorkat?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
vind je ons saai?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je ons saai?
Haaags is burgerman 1e klas dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Bedankt beste maar van hopenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de kwaliteit is vrij ruk welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
Hier net zoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |