Ik heb er niks mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel leip van achtbanen maar deze
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee.
Mo vast ook niet.
Ik denk als ik er midden in zou wonen ik toch wel ergens sneaky aan een tafeltje, ging zitten lachen om al die rare carnaval luiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
zo en service hebben ze vor utopians niet,de verdienen zo wat ook nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is stiekem aan het hossen in een of ander donker rock cafe
Kijk uit dat je FF niet triggerdquote:
Tegen die tijd liggen we toch al te snurken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je FF niet triggerd
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummersquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja had al z'on vermoeden die gast die het uploadde had 200 Dylan nummers![]()
Deze gaat op Spotify
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toenquote:
Oh grappig ja de album versie klinkt heel clean gelijk live is rauwer welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit optreden was in Nederland. John Engels, één van Nederlands beste jazzdrummers, heeft het nog steeds over haar outfit van toen
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.quote:
Je zag bij die ander ook al een beetje die semi benauwde bekkies in beeld van het publiekquote:Op zondag 3 maart 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij deze, van hetzelfde optreden, kijkt ze heel vrolijk uitdagend het blanke publiek aan als ze een aanklacht tegen racisme zingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |