Het is er de laatste jaren niet beter op geworden helaas.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
En het is nog steeds een racistische bende daarhier ook.. maar wat ik soms op insta hoor/zie vanuit de VS voor debiele verhalen. Zoveel wantrouwen en vooroordelen nog steeds naar de zwarte bevolking.
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen wordenquote:
Wat was er mis met de Zaterdag? Moest Feyenoord spelen?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig de Zaterdag is om wat een pleuris dag was dit zeg
meh... da's klote ja....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Is dat die horrorkat?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
vind je ons saai?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je ons saai?
Haaags is burgerman 1e klas dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Bedankt beste maar van hopenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Pijnlijk GB. Zal aan jullie denken en hopen voor het beste.
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb nog iets wat de echte man moet hebben in huis
[ afbeelding ]
Ja de kwaliteit is vrij ruk welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
Hier net zoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Alleen wel een slechte versie, de kleinste schroevendraaiertjes zijn al kapot.
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet vanquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |