RB wint gewoonquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ook
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
oh.... klinkt smakelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RB lijkt er wel iets dichterbij te zitten maar Mercedes heeft nauwelijks iets laten zien, dat kan nog een flinke verrassing opleveren. Blij dat de Honda betrouwbaar lijkt. De grote teams gaan de komende twee weken de grootste stappen maken in de simulator.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.
Ik denk dat wat je van McLaren zag niet representatief zal blijken, die waren erg gebrand op snelle rondetijden om sponsors te interesseren. Williams is een treurige zaak. Misschien één puntje voor Kubica dit seizoen?quote:Het middenveld zit volgens mij heel dicht op elkaar. Ik kan daar echt geen volgorde uit halen. Bij Racing Point leek het niet helemaal soepel te gaan en die krijgen in de eerste race al een update, dus die zouden in het begin wat onbetrouwbaar kunnen zijn.
Williams heeft duidelijk te weinig snelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Politie, drugs, vuurwapens, bier, hoeren ... en dat iedere dag weer.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
oké... ik kan het niet meer volgen dat UTO weet ik niks van.....
goddank
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanZiet er nog goed uit voor zijn leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |