quote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
Nare situatie. Hopelijk komt het goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk inquote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nachtquote:
je hebt in ieder geval een aanbidder...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk in
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval datquote:
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles iddquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
Ik begrijp veel streamlocks, er is niets gebeurd en toch gaat er opeens iemand naar huis?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschlochquote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles idd
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval daten hij was alleen maar bezig om Morris op te zoeken
hij oogde niet echt ziek ook z'on raar iets ook
Dat weet toch niemand nogquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
dat is waar...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
De ander stuurt me af en toe een sckilderijtje![]()
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.
Tis toch een groot toneelstuk daar mario... Laat je niet gek makenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nu moet ik dat niet meer kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je het niet meer kon schelen daar ...
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
nee moet nietquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterkte Mario![]()
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wachten is lastig in dit soort situaties.
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjesquote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.
man man ik droom toch niet van lotusquote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nah... het blijft altijd klote....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Ja meer kan je ook niet doen nuquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.
Zo is Utopia 2.0 toch altijd al geweest?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Ja ik wil ook wel mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
ach egal,manon zit te huisquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt er wel weer een heel mooie vrouw binnen ....
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
De domste boeren rooien de grootste aardappelsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
@:Ghostbuster Jij houdt wel van gokken toch? Gebruik je ook die methode bij Roulette dat je steeds de inleg verdubbelt als je verliest?
weet toch ik nietquote:
ja aktuelle hitsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
In BBB Brasil hebben ze dezelfde muziek als in Spanje zo te horen ...
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Wie?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperk
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.
Ja, maar als je altijd je inzet verdubbelt als je verliest, moet je een keer winnen en dan win je alles terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebben
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ookquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.
Allemaal theater. Nou ja, bijna allemaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterd
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
RB wint gewoonquote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ook
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet.
Wat zijn jouw belangrijkste conclusies van de wintertests?
oh.... klinkt smakelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar de redding voor SBS6 is nabij. Nadat ze in Utopia elkaar de tent uitgevochten en gescholden hebben, en het sperma in het rond vliegt, krijgen we lieve Linda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RB lijkt er wel iets dichterbij te zitten maar Mercedes heeft nauwelijks iets laten zien, dat kan nog een flinke verrassing opleveren. Blij dat de Honda betrouwbaar lijkt. De grote teams gaan de komende twee weken de grootste stappen maken in de simulator.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijzonder weinig conclusies. Iedereen praat elkaar na dat Ferrari snel is, maar Mercedes heeft gewoon minder op snelheid getest. Ferrari had ook wat betrouwbaarheidsissues. Red Bull had een goede race pace, las ik, maar de tests liepen, onder andere door de crashes, niet volgens plan. Ze hebben een stukje minder gereden dan Ferrari en Mercedes en daar gaan ze nog wel last van krijgen. Ik denk dat Red Bull wat achterstand heeft op Ferrari en Williams.
Ik denk dat wat je van McLaren zag niet representatief zal blijken, die waren erg gebrand op snelle rondetijden om sponsors te interesseren. Williams is een treurige zaak. Misschien één puntje voor Kubica dit seizoen?quote:Het middenveld zit volgens mij heel dicht op elkaar. Ik kan daar echt geen volgorde uit halen. Bij Racing Point leek het niet helemaal soepel te gaan en die krijgen in de eerste race al een update, dus die zouden in het begin wat onbetrouwbaar kunnen zijn.
Williams heeft duidelijk te weinig snelheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef chufi het volgende:
GB feest gewoon door hoor.. kijk hem gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |