quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nu moet ik dat niet meer kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je het niet meer kon schelen daar ...
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
nee moet nietquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterkte Mario![]()
Maar Tilly is al op zoek naar haar Instagram voor haar topic as-we-speak.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dat wachten is lastig in dit soort situaties.
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze houden de boel gelijk dicht met streamlocks nu
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjesquote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar gaan er de komende dagen nog vele van volgen dan. Dat is net als er hier mensen geband worden en moderators gaan ingrijpen, er wordt toch een tijdje over gepraat. Ook als dat niet mag.
man man ik droom toch niet van lotusquote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen tijd o een vriendin te zoeken of is dat geen optie?
nah... het blijft altijd klote....quote:Op zondag 3 maart 2019 00:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech wel
Ja meer kan je ook niet doen nuquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ken de angst wel. Had dat met een jonge grijsstaart Japie. Van Dennispapagaaien Den Haag. Die heeft het helaas niet gehaald. Maar dit gaat vast goedkomen omdat ze weten wat het is en hij nu in goede professionele handen is.
Zo is Utopia 2.0 toch altijd al geweest?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vind trouwens de uitzending echt super toneelstukjes de laatste tijd van die nep gesprekjes
Ja ik wil ook wel mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
ach egal,manon zit te huisquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien komt er wel weer een heel mooie vrouw binnen ....
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Dit jaar komt er wel weer een FOK! F1-manager. Ik heb nu een seizoen ervaring, dus dit jaar kan ik Scrutinizer nog dikker inmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |