Nare situatie. Hopelijk komt het goed.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk inquote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh/// nou hij zegt niet veel eigenlijk, ik lees altijd alleen maar ''Chufgod'' meer weet ik er niet van
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nachtquote:
je hebt in ieder geval een aanbidder...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heeft ie natuurlijk wel elke dag gelijk in
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval datquote:
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles iddquote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
Ik begrijp veel streamlocks, er is niets gebeurd en toch gaat er opeens iemand naar huis?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wel effe ja. Er was weer behoorlijk aan de tap gehangen begrijp ik en het proppie-geworden zangeresje is verdwenen. Midden in de nacht
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschlochquote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
tap doet het nog steeds niet ... maar ze zeggen weer van alles idd
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en hij is hier geweest wij afscheid nemen in het geval daten hij was alleen maar bezig om Morris op te zoeken
hij oogde niet echt ziek ook z'on raar iets ook
Dat weet toch niemand nogquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
dat is waar...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
De ander stuurt me af en toe een sckilderijtje![]()
Hoop ik ja maar durf ook niet teveel te hopen, anders is mijn dochter straks ook heel hoopvol even afwachten maar, ze heeft haar vorige kat ook verloren in narcose echt super pech welquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat dan wel een goed teken.
Tis toch een groot toneelstuk daar mario... Laat je niet gek makenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is gebeurd? wegen tim,deze arschloch![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |