Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
De domste boeren rooien de grootste aardappelsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring je krijgt, des te slechter het gaat.
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperkquote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moeten we dus uitkijken voor Ghostbuster.
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Recce het volgende:
@:Ghostbuster Jij houdt wel van gokken toch? Gebruik je ook die methode bij Roulette dat je steeds de inleg verdubbelt als je verliest?
weet toch ik nietquote:
ja aktuelle hitsquote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
In BBB Brasil hebben ze dezelfde muziek als in Spanje zo te horen ...
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Wie?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mijn weetjes zijn nog uit het Schumacher tijdperk
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Hij is ook nog eens hardleers want hij is voor Feyenoord.
Ja, maar als je altijd je inzet verdubbelt als je verliest, moet je een keer winnen en dan win je alles terug.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik speel geen Roulette dan moet je echt last van je geld hebben
Stiekem kijk jij dus ook gewoon... Ja dat is heel duidelijk script .. deed Billy ookquote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat in zichzelf praten van Jessie is hilarisch. Alsof hij nog niet genoeg lult.
Ik begrijp dat ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt me wel tegen dat hij niet voor FC Utrecht is.
Allemaal theater. Nou ja, bijna allemaal.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet duidelijk genoeg is dat je wordt besodemieterd
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De kat van mijn dochter heeft acuut nierfalen, daar stonden we vanmorgen mee op, Ex belde en die komt hier vaak ook logeren is een persje, hij ligt nu in een kattenkliniek, voor een 24 uur dialyse en als morgen de nier waarden goed zijn dan kan het nog goed komen, en anders moet hij ingeslapen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |