Dat is haar dealer, daar krijgt ze haar anabolen van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat de vriend van Beau die dikke man
Je kent dikke Dennis toch welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat de vriend van Beau die dikke man
Ze zou het liefst haar eigen kont kussen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zoent dat wijf iedereen wel
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou het liefst haar eigen kont kussen.
Die tattoos die hij zet en die hij zelf ook heeft, passen helemaal niet bij de vorm van de lichaamsdelen waar ze op staan. Mensen lijken er heel vormeloos van te worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Blijft grappig al die rare lui, die Boyd moet ik ook om lachen hoe die iedereen mismaakt met die Tatt's
Het is echt verschrikkelijk jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die tattoos die hij zet en die hij zelf ook heeft, passen helemaal niet bij de vorm van de lichaamsdelen waar ze op staan. Mensen lijken er heel vormeloos van te worden.
Maar hij verkoopt krachtvoer voor duiven of zo?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef TillyB het volgende:
Die gast van Beau heeft in z’n insta bio: Winnen is niet belangrijk, het is het enige wat telt!
Ja zoietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij verkoopt krachtvoer voor duiven of zo?
Ja, maar het was op een duivenshow of zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan ook voor mensen zijn die eiwit zooi zie je overal in winkels ook tegenwoordig
En zijn ze vroeg dronken zodat wij ook eens vroeg mogen slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien is binnen de party deze keer en vangt vroeger an niet in 3 uuren
Oh ja opfokvoer zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het was op een duivenshow of zo.
DOSERING: 10g per liter water of per kg voer voor 20 duiven. Overschrijd de aanbevolen hoeveelheid niet. Dient niet ter vervanging van een gevarieerde duivenvoermengeling. Niet geschikt voor menselijke consumptie en niet geschikt voor consumptie duiven.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan ook voor mensen zijn die eiwit zooi zie je overal in winkels ook tegenwoordig
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
DOSERING: 10g per liter water of per kg voer voor 20 duiven. Overschrijd de aanbevolen hoeveelheid niet. Dient niet ter vervanging van een gevarieerde duivenvoermengeling. Niet geschikt voor menselijke consumptie en niet geschikt voor consumptie duiven.
Er staat nergens wat er nou precies inzit. Dus waarschijnlijk gewoon basic voer in een potje met die beunhaas z’n porem erop.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En zijn ze vroeg dronken zodat wij ook eens vroeg mogen slapen
Of ze worden er zo sterk van dat de duiven toeristen in elkaar slaan op de Dam.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoppen je duiven opeens onderweg en gaan zingen met zijn allen
Wel een leuke hangbankquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]ik was toch bijna ook zuipen gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of ze worden er zo sterk van dat de duiven toeristen in elkaar slaan op de Dam.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Een oud collega van mij had een duif die had internationaal een race gewonnen, en daar boden ze 25000 euro voor, hij verkocht hem niet en de race daarna vloog hij zich dood tegen een kabel
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een leuke hangbankdat is de boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lef zatquote:
Gokte je ook wel eens op de duivenraces?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Een oud collega van mij had een duif die had internationaal een race gewonnen, en daar boden ze 25000 euro voor, hij verkocht hem niet en de race daarna vloog hij zich dood tegen een kabel
Ok danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lef zatik had hem snel verkocht echt, maar dat is de eer van de ''sport''
Nee word wel veel gedaan, hij ook niet was puur voor de eer en fok de jonkies verkoop je ook goed welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gokte je ook wel eens op de duivenraces?
Ja je hebt mid vluchten dat is in normandie en die lange overnacht vluchten is onderin frankrijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:37 schreef chufi het volgende:
Waar werden die ook altijd weer losgelaten ... ergens in Noord Frankrijk.. dat was dan zondags op de radio
twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
sprekkamer of wanneer de arts komt zo dann gisterenquote:
omg ik zou doodgaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat voor Prisha.twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
Beetje Shell gebouwquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat voor Prisha.twitter:Crazzyintheusa twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 14:22:34Would you ride it? https://t.co/HYSE66n6Mf reageer retweet
iFood zie ik jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
sprekkamer of wanneer de arts komt zo dann gisteren
ze zijn in de bovenetage daar kunnen ze eten keuzen alles top pizza, brasilianisch wat jemand will
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |