Niet? Vandaar dattie kapot isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.
Boursin. Dat heb ik denk ik al 20 jaar niet gegeten. Lekker welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb toch liever gewoon boursin op mijn toastje of op en geroosterd boterhammetje
een bloep? ik word er al misselijk van als ik het in een bakkie ziequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nu die met een bloep die Voxs aanraadde.
Ja lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Boursin. Dat heb ik denk ik al 20 jaar niet gegeten. Lekker wel
Da's pas fijn.quote:
Ik zou het zo in het vergeten 40 plus topic kunnen zetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lekker, gewoon een geroosterd boterhammmetje
Ja, een pittige bloep. Jij gaat het ook wel eens proberen als het in de Bonusaanbieding is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
een bloep? ik word er al misselijk van als ik het in een bakkie zie
Er is er een in de bonus volgende week maar ik ben ff kwijt welke. GB aan de hummusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een pittige bloep. Jij gaat het ook wel eens proberen als het in de Bonusaanbieding is.
Pikante Hummus van het eigen merk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is er een in de bonus volgende week maar ik ben ff kwijt welke. GB aan de hummus![]()
![]()
ohja die ook! Nahquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pikante Hummus van het eigen merk.
dat kent iedereen toch nog wel... of verkopen ze dat niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het zo in het vergeten 40 plus topic kunnen zetten.
Z'n dochter vindt het vast ook lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
ohja die ook! Nahtwee soorten, dit is echt uitverkoren als GB hummus week
Ja denk het ook, hummus indoctrinatie van alle kantenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n dochter vindt het vast ook lekker.
We moeten Miss Oostenrijk ook in ons complot betrekken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja denk het ook, hummus indoctrinatie van alle kantenlet's go bishes
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
ohja die ook! Nahtwee soorten, dit is echt uitverkoren als GB hummus week
Misschien tot later? Dat is net zoiets als misschien vaarwelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe bankhangen..... was en beetje druk vandaag... waarmee ik heb geen idee meer![]()
misschien tot later!
Lekker stinken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik had nog een doos van een kerstpakket die ik bewaard had. Vol met rode vulling. En toen ik het ding wilde gebruiken kwam er een pot allioli uit. Lekker
Ik hou wel van knoflookquote:
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
werrrkkkkkkktttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
godverdorire dori
ik zeg nur erder was het fout geschreven en nu richtigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is één van die lurkers natuurlijk.
@ConchitaWurst halpquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten Miss Oostenrijk ook in ons complot betrekken.
vast wel ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, heeft Miss Oostenrijk een baard?
Morris op de achtergrond aan het jodelenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zij dan in Dirndl en Ghostbuster in Lederhosen als ze Skypen.
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morris op de achtergrond aan het jodelen
Fokquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
Zo'n gladdequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morris op de achtergrond aan het jodelen
awwww hij kijkt als kylie jenner die subtiel haar ass naar achter pusht voor een insta picquote:
Jammer, dan had Soury je veel makkelijker kunnen herkennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ge-google-t en nee, die heb ik niet.
Dat lijkt me welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jammer, dan had Soury je veel makkelijker kunnen herkennen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
YASSSSS BISHHHHHHH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat en komisch kontquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
YASSSSS BISHHHHHHH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel![]()
Dan hoort ze me ook kraken als ik in de buurt ben.
Ja vaag welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de Jordyn + Tristan drama meegekregen?
Normale broeken, denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrutt heeft wel nette broeken altijd aan
Geen spijkerbroeken iig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrutt heeft wel nette broeken altijd aan
zakmes?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel eens van die stoffen engbroeken gehad. maar dan steekt je zakmes er doorheen of zo
Alle mannen hebben een zakmes he? om dingen te fixenquote:
Wat ben je, Amerikaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alle mannen hebben een zakmes he? om dingen te fixen
In een PME Aviatorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef TillyB het volgende:
Waar laat je al die zooi dan? Je mobiel, sleutels, portemonnee en dan OOK nog een zakmes in je broekzakken?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een skinny fit broek mee genomen in het pashokje. Ik had 'm nog niet over m'n knieën toen ik al in de gaten had dat dat 'm niet zou worden. Snel weer uit, maar dan zijn je sokken ook gelijk uit
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een skinny fit broek mee genomen in het pashokje. Ik had 'm nog niet over m'n knieën toen ik al in de gaten had dat dat 'm niet zou worden. Snel weer uit, maar dan zijn je sokken ook gelijk uit
is dat ijsthee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Lipton Sparkling Zero is een beetje vaag van smaak
Die zou ik ook nooit over m'n bovenbenen gekregen hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou er echt uit zien als een debiel in een skinny broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |