ja jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh!
ik denk dat ik iets gemist heb dan ...
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
maar wel liefquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoeg
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prishquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?
Badeendje is een soort Jezus, hij houdt van iedereenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Badeendje zich daar al over uitgelaten?
Ze zal vast een Unox-muts dragen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Ja ze heeft angst voor water in de auto, dus dan is het wel slimquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja denk het.. ze doet allerlei dare dingen ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
Zal nog best lastig worden om je uit een auto te manouvreren met een selfiestick met GoPro in je handquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal vast een Unox-muts dragen.
Ja een anti slip cursusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten weten
ja zoiets denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Ohhhh een aantal hebben mijn facebookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Is de foto van De lange met de verhuizers al gevonden ergens?
Ik ben iig anti slippenquote:
Ja is dat raarquote:
Ik doe er geen zak mee. Ik hou andere in de gatenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Soury's FB:
Goedemorgen Bloedhonden het is weer maandag
Ik heb hummus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenmaar goed ieder z'n ding
Nou niets is ook weer overdreven. Laatste jaar iig niets nee. Krijg je nu dm'squote:
Wanneer ga jij aan de hummus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
https://www.dokteronline.com/nl
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]Lekkah, je kan iig nog eten dan met dat klote oor
Niet? Vandaar dattie kapot isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |