quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is de puinhoop met zeecontainers bij je al opgeruimd?
Was een serieuze vraag. Ik heb er niets meer over gehoord.quote:
er spoelt nog steeds troep aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag. Ik heb er niets meer over gehoord.
Zolang ik maar niet aanspoel.quote:
quote:
Volgens mij zijn badeendjes vol met luchtquote:
Normale wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn badeendjes vol met lucht
Ik ben ook niet normaal.quote:
Lul niet, het gaat hier dag en nacht door. Het is in de ochtend soms even rustig.quote:
Hier is het pas rust over 25 min..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, het gaat hier dag en nacht door. Het is in de ochtend soms even rustig.
Ik heb ff lopen zoeken op de Spaanse, maar kon het zo niet vinden .. Hier Ziggo kanaal 14 en 401quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je en zender de el clasico zeigt?
Die mogen dat volgens mij niet uitzenden ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik niet snap op Barca TV enn Realmadrid TV lopt niet![]()
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)madrid_vs_barcelona/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik niet snap op Barca TV enn Realmadrid TV lopt niet![]()
![]()
Die fillum?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef TillyB het volgende:
@:Lyza666 heb je die fillum nou al gekeken?
dat zijn idioten wat zenden de dann oude Spele?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mogen dat volgens mij niet uitzenden ...
dat is best goor....vquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.scientias.nl/(...)m-voor-ziektekiemen/
Onze Lyza is al een tijdje niet meer geweest. Hebben we al een Amber Alert aangevraagd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van Gaga die ik afgeraden had maar toen toch maar niet. A star is born
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onze Lyza is al een tijdje niet meer geweest. Hebben we al een Amber Alert aangevraagd?
wat livesstream?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)madrid_vs_barcelona/
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga morgen eens testen of die nieuwe jas écht waterdicht is
Nee?quote:
Ok ,,, te laat dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, dit weekend wel toch? Vandaag kan ook
vrijwillig?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto in het Sloterparkbad duiken
Ja, vandaag dacht ik, maar met de verhuizing van Soury zat ik er ook naast.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, dit weekend wel toch? Vandaag kan ook
Ze gaat met een auto een zwembad inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee?wat gaat ze doen dan?
![]()
ik ga gewoon effe het winkelcentrum door lopen ofzoperfect weertje
![]()
Dat kapotte eur tast je geheugen aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, vandaag dacht ik, maar met de verhuizing van Soury zat ik er ook naast.
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto in het Sloterparkbad duiken
ja jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh!
ik denk dat ik iets gemist heb dan ...
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
maar wel liefquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoeg
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prishquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?
Badeendje is een soort Jezus, hij houdt van iedereenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Badeendje zich daar al over uitgelaten?
Ze zal vast een Unox-muts dragen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Ja ze heeft angst voor water in de auto, dus dan is het wel slimquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja denk het.. ze doet allerlei dare dingen ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
Zal nog best lastig worden om je uit een auto te manouvreren met een selfiestick met GoPro in je handquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal vast een Unox-muts dragen.
Ja een anti slip cursusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten weten
ja zoiets denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Ohhhh een aantal hebben mijn facebookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Is de foto van De lange met de verhuizers al gevonden ergens?
Ik ben iig anti slippenquote:
Ja is dat raarquote:
Ik doe er geen zak mee. Ik hou andere in de gatenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Soury's FB:
Goedemorgen Bloedhonden het is weer maandag
Ik heb hummus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenmaar goed ieder z'n ding
Nou niets is ook weer overdreven. Laatste jaar iig niets nee. Krijg je nu dm'squote:
Wanneer ga jij aan de hummus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
https://www.dokteronline.com/nl
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]Lekkah, je kan iig nog eten dan met dat klote oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |