Misschien tot later? Dat is net zoiets als misschien vaarwelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe bankhangen..... was en beetje druk vandaag... waarmee ik heb geen idee meer![]()
misschien tot later!
Lekker stinken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik had nog een doos van een kerstpakket die ik bewaard had. Vol met rode vulling. En toen ik het ding wilde gebruiken kwam er een pot allioli uit. Lekker
Ik hou wel van knoflookquote:
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
werrrkkkkkkktttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
godverdorire dori
ik zeg nur erder was het fout geschreven en nu richtigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is één van die lurkers natuurlijk.
@ConchitaWurst halpquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten Miss Oostenrijk ook in ons complot betrekken.
vast wel ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, heeft Miss Oostenrijk een baard?
Morris op de achtergrond aan het jodelenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zij dan in Dirndl en Ghostbuster in Lederhosen als ze Skypen.
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morris op de achtergrond aan het jodelen
Fokquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
Zo'n gladdequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |