ik wil in haar kont plassenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal ze geen probleem vinden.
Toen speelde je nog buiten en gooide je stenen naar elkaar, goede oude tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef Lange_Lans het volgende: [..] In mijn tijd hadden we dat niet zo.
![]()
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was dit in willekeurige volgorde of is Feyenoord lachwekkender dan Piratenpartij (of andersom)
Snap ik. Ze is er zelf ook niet vies van wist @Tarado mij te vertellen.quote:
Had. Die is met dr kut tussen dr beentjes weggegaan toen er geen zetels kwamen. Overigens was ik al piraat pre Ancillaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord is een parodie op een voetbalclub.
Piratenpartij heeft Ancilla als boegbeeld.
Graagquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wil jij in mijn poesiealbum schrijven?
Flesje draaien. Meisje plagen, kusje vragen. Pijpen of lekker bij de kut grijpen. Tal van leuke, educatieve spelletjes op het Limburgse platteland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen speelde je nog buiten en gooide je stenen naar elkaar, goede oude tijd
zul je zien dat het een gejat AH karretje wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/hkaaman/status/1100501528631304193?s=21
Inventief
5 kankersteentjes voor deze oplossing
wat een baasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
Inventief
Oerhollands vertierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flesje draaien. Meisje plagen, kusje vragen. Pijpen of lekker bij de kut grijpen. Tal van leuke, educatieve spelletjes op het Limburgse platteland.
Hmm ik deed niet aan pijpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flesje draaien. Meisje plagen, kusje vragen. Pijpen of lekker bij de kut grijpen. Tal van leuke, educatieve spelletjes op het Limburgse platteland.
steengodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
Inventief
Toen had ik nog niet Jessica Alba ontdekt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo preuts was
Eigenlijk gingen alle spelletjes tussen een meisje en een jongen. (In die tijd hadden we wel al gemengde scholen, iets later ook raciaal gemengd)quote:
tmf chat genotquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja the box en tmf bestaan niet meer
Zou hij met een nieuw forum beginnen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
VBL in het post klaasweetalles tijdperkben er niet gerust op
wauw ze hebben mijn bericht verwijderd in FB lolquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:59 schreef JanCees het volgende:
VBL in het post klaasweetalles tijdperkben er niet gerust op
Er zat 1 neger bij ons in de klas, die kwam van Curaçao.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk gingen alle spelletjes tussen een meisje en een jongen. (In die tijd hadden we wel al gemengde scholen, iets later ook raciaal gemengd)
Klaasweetalles.comquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou hij met een nieuw forum beginnen?
wijzijnklaasweetalles.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klaasweetalles.com
#harvard #ajaxkapoetmaken
kon hij een beetje rennen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zat 1 neger bij ons in de klas, die kwam van Curaçao.
Hoe heet die? Want ik ken ook iemand die zijn roots in Curaçao heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zat 1 neger bij ons in de klas, die kwam van Curaçao.
Wikipedia is toch van hem?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klaasweetalles.com
#harvard #ajaxkapoetmaken
Klaas is geen actquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind klaas oprecht een grappige act
Het is een zeer trieste zaak, maargoed dat krijg je met mods zonder ruggengraat @GGMM @onlogisch @Jojoortjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat soort debielen maken toch gewoon dit forum lol. Ik snap niet waarom je zo´n klaas een ban zou geven.
Hard gelachen toen om zijn betoog over de groene pijltjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind klaas oprecht een grappige act
@drizzt_dourdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een zeer trieste zaak, maargoed dat krijg je met mods zonder ruggengraat @:GGMM @:Onlogisch @:Jojoortje
#freetong80quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat soort debielen maken toch gewoon dit forum lol. Ik snap niet waarom je zo´n klaas een ban zou geven.
@Happelquote:
#okédangeenvblquote:
Vanaf nu moeten we in verleden tijd praten over klaas ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hard gelachen toen om zijn betoog over de groene pijltjes.
We kunnen nog met hem praten in de ONZ-SCquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten we in verleden tijd praten over klaas ja.
hij heeft vooralsnog niets van zich laten horen daarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen nog met hem praten in de ONZ-SC
Oman?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Doublepain het volgende:
We leven toch niet in een Aziatisch land ofwat
Dat komt omdat we hem probeerden te lokken toen zijn internetuurtje was afgelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft vooralsnog niets van zich laten horen daar
Nee dat is Argentinië.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben die ook een nazi regime?
Oman ook Doublepain.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie is een mooi land Yvonne
Rokjes dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een land waar mannen nog in jurken lopen is niet mooi Yvonne
Dit?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zou het zonder niet mogen
you do you
Schotse traditie, die dragen dat niet elke dagquote:
Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.quote:
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.
Met aanwezigheid van Yvonne, die zelfs die posts quote.
Vanaf nu mag #freeuser.
Dat is je gelukt, walgelijk varken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is je gelukt, walgelijk varken!
#voesmad.
jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vanochtend even langs de huisarts geweest. Ik ben gewoon een gezonde jonge man.
Gewoon even langsgegaan? Of watquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
mwa dat is net zoiets als met je auto naar de fietsenmaker gaan, veel verder dan kijken of er druk in de banden zit is het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja, jong, met je vieze babyface.quote:
quote:
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?
Rook je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, jong, met je vieze babyface.
[..]
[..]
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.
ik ook, heel vervelend want ik leef nogquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
😂 weer opgestaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook, heel vervelend want ik leef nog
Vanavond tijdens de wedstrijd zal je hart ook wel sneller kloppen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
Dat snap ik, had ik ook. Als je eenmaal weet wat het is/hoe het voelt en hoe je er mee om kunt gaan is het prima om mee te leven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
toen ben ik ook ongeveer gestopt met rokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Beste beslissing uit mijn leven
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
En nu?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Saind het volgende:
Ik heb vorig weekend voor het eerst in anderhalf jaar een hijs tabak genomen
had me niet gerealiseerd dat die hommo z'n joints met tabak draaide
netjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Die staat zeker in de top 5 makkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel érg verstandig zijn.
Wie is er begonnen met Xinomie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat zeker in de top 5 makker(Net achter mijn besluit een innige vriendschap aan te gaan met Benji en de aanschaf van een Xinomie)
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Je bent zelf zwaar.quote:
Dat was ik maat!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Nee ouwe reus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.
Jezus man, dat is wel een beetje veel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rookte 1,5 pakje Marlboro per dag
En dat met zo'n stressvolle baan, netjes hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marlboroquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mag jij niet roken op kantoor? wat raar zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
Hoe krijg je in godsnaam 1,5 pakje weg op een dag.
onlogisch werkt in een magazijn, die staat de hele dag tegen een muur te paffen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puurquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Marlboro
Ik rookte 5 of 6 van die pakjes blauwe Gauloises met 37 peuken per week
Marlboro is voor mensen met een nektasje
Gewoon een beetje doorrokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso de lekkerste peukenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puur
goed bord man.quote:
Mosterd van de Ster uit België, aanraderquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmm..
Nou ja, als jij er maar van geniet.
hoeveel dozen teringbende heb je al verzameld?quote:
ziet er niet uit als echt riet.quote:
Ja veelquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel dozen teringbende heb je al verzameld?
Nee, ook dit is 'verzoek-Charlotte-weg-te-gaan-ochtend'quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
is dit de 'verzoek-Saind-om-pics-ochtend'?
Sainds reactie toen jij het topic binnenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat ligt daar rechts voor een zure plek?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sainds reactie toen jij het topic binnenkwam.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
Heb je ook pics van je keuken @:saind?
Nog meer?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar een weekje
Denk de tent maar eens flink afbreken dit weekend
poetsen, krengquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Mijn handen kriebelen als ik dit zie...
Ben het aan het kijken, nu ergens einde seizoen 7quote:
Morty is toch ook de naam van die vliegende kip van de uitslaper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.quote:
Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn
Dom varken.quote:
Bedankt. Het viel me inderdaad opquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.
Bedankt @ggmm. Ik heb weer wat geleerd van @GGMM , goede jongen is het ook. Zoals je ziet kan je ook niet dubbel mentionen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.
Dat is niet te fixen, omdat usernames een punt kunnen bevatten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Het viel me inderdaad op
Hopelijk fixed @:Danny dat.
jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?
24 uur duurt iequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?
Nee, dat fix ik niet want het is opzettelijk. Er zijn users die dezelfde nick hebben, maar de een heeft een punt aan het eind, de ander niet. Er is op dat moment geen enkele manier om te beoordelen welke user bedoeld wordt. Als je @:Danny. tikt krijgt user Danny. (met punt) dus een notificatie. Dat is eigenlijk dus iets dat je zelf in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
fixtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
ik wil vanmiddag wel een terrasje pakken
Bedankt voor deze waardevolle uitleg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
24 uur duurt ie
eerst komt de zon op
die draait dan
en gaat weer onder
dan is de dag weer voorbij
daaromquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.
Ik heb Scrummie3.0 al aangemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.
Het einde is nabij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.
Ja. Zie mijn traktquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef JanCees het volgende:
@:danny heb je Green Book al gezien?
Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?quote:
Blackkklansman was nog van de dag ervoor. Die was om 0:22 afgelopen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?
Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
staat in het hoekje in mijn plaatje. Een dikke 9 dus.
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerd.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.
SNITCHquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Zo dan, karaktermoordquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
FB / Nieuwe userpolicy discussietopic
hebben we weer wat te doen op deze zonnige dag
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Snitches get stitches Stijn. Dit karma komt nog eens terug, als Ajax vanavond 3-0 verliest moet je het je aantrekken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch staan we morgen weer op met een droom of doel, dus dat laat ik simpel van me afglijden. Mijn rug is rechter dan recht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snitches get stitches Stijn. Dit karma komt nog eens terug, als Ajax vanavond 3-0 verliest moet je het je aantrekken.
Er mag niks meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Van mod Onlogisch mocht het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je op je woorden letten?
Post genote.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker maatje.quote:
Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Grappen over de holocaust zijn niet gewenst.
Daar gaat Caland zijn bestaansrecht.
Alleen als we 'nouri' meetellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?
Misschien leuk om per regel te bekijken voor wie de maatregel stiekem bedoeld is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Deze weet ikquote:Een openingspost in een topic dient meer te zijn dan alleen een smilie.
die vraag over noord-zuidlijnquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nachtmerries van gehad als klein kind
Die Douwe.
daar vond ik geen reet aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!
Zag wel iets voorbij komen bij mijn linkedin van de schipholnsbeer. Nieuwe aanbesteding voor een viaduct en spoortunnel etc etc.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
die vraag over noord-zuidlijn
29. Noord-Zuidlijn
De provincie moet meebetalen aan het doortrekken van de Noord-Zuidlijn tot Hoofddorp.
Heb je je eigen kop weleens gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!
Ik Mik Loreland, Loria Verlorenlanddddd, waar zal ik gaan zoeken.. zeg me waar ik heeeeen moet gaaaaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.
Durf niet goed meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop weleens gezien?
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.
Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het
Wij keken dit op school dus had weinig keus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.
je bent toch geen mietje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het
Schmink vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kun je een masker op toch.
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
kan mij hoofddorp verrotten
doortrekken naar hoorn die handel
Maar mag ties02 dus wel?quote:Plaats geen persoonsgegevens van anderen. We staan pertinent niet toe dat users de echte namen, foto's, websites, adressen, telefoonnummers, mailadressen, medische gegevens etc van andere users plaatsen zonder hun toestemming. Niet alleen is dat een enge vorm van stalken, het is ook nog eens strafbaar.
Er kwam maandag avond een groep van 8 man met van die emotieloze Venitiaanse maskers binnen.. schrok me dood.quote:
Heb de afleveringen van deze week gemistquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?
Lijkt me een heerlijk museumpje
Hoorn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?
nooit geweest maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond speelt Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er kwam maandag avond een groep van 8 man met van die emotieloze Venitiaanse maskers binnen.. schrok me dood.
poldertubequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?
Foxie begint er om 18.00 uur aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat duurt volgens mij ongeveer 90 minuten
Daar zit nog wel wat avond omheen
Ik had er ook nog een paar van vorige week ingehaald, niks mis meequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen
Heb wel pics.. dan kun je zien hoe creepy.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtigquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.
@:Drizzt_doUrden
[..]
Dom varken.
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?
quote:
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foxie begint er om 18.00 uur aan.
Het is gewoon erg kinderachtig.quote:
Dat was ook vreselijk irritant.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?
Eh nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.
Doen ze dat morgen ook bij Willem II - AZ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker uitmelken, tussendoor nog een halfuur FOX Sports vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |