Morty is toch ook de naam van die vliegende kip van de uitslaper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn

Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.quote:

Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn
Dom varken.quote:

Bedankt. Het viel me inderdaad opquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.

Bedankt @ggmm. Ik heb weer wat geleerd van @GGMM , goede jongen is het ook. Zoals je ziet kan je ook niet dubbel mentionen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.

Dat is niet te fixen, omdat usernames een punt kunnen bevatten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Het viel me inderdaad op
Hopelijk fixed @:Danny dat.

jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?

24 uur duurt iequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?

Nee, dat fix ik niet want het is opzettelijk. Er zijn users die dezelfde nick hebben, maar de een heeft een punt aan het eind, de ander niet. Er is op dat moment geen enkele manier om te beoordelen welke user bedoeld wordt. Als je @:Danny. tikt krijgt user Danny. (met punt) dus een notificatie. Dat is eigenlijk dus iets dat je zelf in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]

fixtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]

Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
ik wil vanmiddag wel een terrasje pakken

Bedankt voor deze waardevolle uitleg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
24 uur duurt ie
eerst komt de zon op
die draait dan
en gaat weer onder
dan is de dag weer voorbij

daaromquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.

Ik heb Scrummie3.0 al aangemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.

Het einde is nabij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.

Ja. Zie mijn traktquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef JanCees het volgende:
@:danny heb je Green Book al gezien?

Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?quote:

Blackkklansman was nog van de dag ervoor. Die was om 0:22 afgelopen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?

Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
staat in het hoekje in mijn plaatje. Een dikke 9 dus.

Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerd.

Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.

Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.

SNITCHquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0

Zo dan, karaktermoordquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.

quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Niet geklikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
FB / Nieuwe userpolicy discussietopic
hebben we weer wat te doen op deze zonnige dag

Bedankt Hans.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:

Snitches get stitches Stijn. Dit karma komt nog eens terug, als Ajax vanavond 3-0 verliest moet je het je aantrekken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Toch staan we morgen weer op met een droom of doel, dus dat laat ik simpel van me afglijden. Mijn rug is rechter dan recht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snitches get stitches Stijn. Dit karma komt nog eens terug, als Ajax vanavond 3-0 verliest moet je het je aantrekken.

Er mag niks meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:

Van mod Onlogisch mocht het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je op je woorden letten?
Post genote.

Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:

Lekker maatje.quote:

Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Grappen over de holocaust zijn niet gewenst.
Daar gaat Caland zijn bestaansrecht.

Alleen als we 'nouri' meetellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?

Misschien leuk om per regel te bekijken voor wie de maatregel stiekem bedoeld is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
Deze weet ikquote:Een openingspost in een topic dient meer te zijn dan alleen een smilie.

die vraag over noord-zuidlijnquote:

quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nachtmerries van gehad als klein kind
Die Douwe.

daar vond ik geen reet aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!

Zag wel iets voorbij komen bij mijn linkedin van de schipholnsbeer. Nieuwe aanbesteding voor een viaduct en spoortunnel etc etc.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
die vraag over noord-zuidlijn
29. Noord-Zuidlijn
De provincie moet meebetalen aan het doortrekken van de Noord-Zuidlijn tot Hoofddorp.

Heb je je eigen kop weleens gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!

Ik Mik Loreland, Loria Verlorenlanddddd, waar zal ik gaan zoeken.. zeg me waar ik heeeeen moet gaaaaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.

Durf niet goed meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop weleens gezien?

Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.

Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het

Wij keken dit op school dus had weinig keus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.

je bent toch geen mietje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het

Schmink vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kun je een masker op toch.

Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
kan mij hoofddorp verrotten
doortrekken naar hoorn die handel

Maar mag ties02 dus wel?quote:Plaats geen persoonsgegevens van anderen. We staan pertinent niet toe dat users de echte namen, foto's, websites, adressen, telefoonnummers, mailadressen, medische gegevens etc van andere users plaatsen zonder hun toestemming. Niet alleen is dat een enge vorm van stalken, het is ook nog eens strafbaar.

Er kwam maandag avond een groep van 8 man met van die emotieloze Venitiaanse maskers binnen.. schrok me dood.quote:

Heb de afleveringen van deze week gemistquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?
Lijkt me een heerlijk museumpje

Hoorn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?

nooit geweest maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]

Vanavond speelt Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen

Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er kwam maandag avond een groep van 8 man met van die emotieloze Venitiaanse maskers binnen.. schrok me dood.

poldertubequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?

Foxie begint er om 18.00 uur aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat duurt volgens mij ongeveer 90 minuten
Daar zit nog wel wat avond omheen

Ik had er ook nog een paar van vorige week ingehaald, niks mis meequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen

Heb wel pics.. dan kun je zien hoe creepy.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?

Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtigquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.
@:Drizzt_doUrden
[..]
Dom varken.

Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig

Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?

quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?
quote:

Waarom zo vroegquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foxie begint er om 18.00 uur aan.

Het is gewoon erg kinderachtig.quote:

Dat was ook vreselijk irritant.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig

Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?

Eh nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?

quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]

Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |