Heb de afleveringen van deze week gemistquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?
Lijkt me een heerlijk museumpje
Hoorn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?
nooit geweest maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond speelt Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er kwam maandag avond een groep van 8 man met van die emotieloze Venitiaanse maskers binnen.. schrok me dood.
poldertubequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?
Foxie begint er om 18.00 uur aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat duurt volgens mij ongeveer 90 minuten
Daar zit nog wel wat avond omheen
Ik had er ook nog een paar van vorige week ingehaald, niks mis meequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de afleveringen van deze week gemist
Vanavond wat te doen
Heb wel pics.. dan kun je zien hoe creepy.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtigquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.
@:Drizzt_doUrden
[..]
Dom varken.
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de hoofdcharacters moet elke zin boeren en dat moet ik negeren?
quote:
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Foxie begint er om 18.00 uur aan.
Het is gewoon erg kinderachtig.quote:
Dat was ook vreselijk irritant.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij focuste je alleen op het feit dat Rick een keer per zin aan het boeren is en noemt dan de gehele serie kinderachtig
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?
Eh nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon erg kinderachtig.
Maar goed, het is dan ook een serie voor kinderen, dus dan zal dit ongetwijfeld heel grappig zijn!
@:Yasmin23 Pics van je tieten?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |