Lekker maatje.quote:
Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Grappen over de holocaust zijn niet gewenst.
Daar gaat Caland zijn bestaansrecht.
Alleen als we 'nouri' meetellen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit ie al op 4045 grappen of valt dat mee?
Misschien leuk om per regel te bekijken voor wie de maatregel stiekem bedoeld is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:32 schreef naatje_1 het volgende:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
FB / Nieuwe userpolicy discussietopic
hebben we weer wat te doen op deze zonnige dag
Deze weet ikquote:Een openingspost in een topic dient meer te zijn dan alleen een smilie.
die vraag over noord-zuidlijnquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nachtmerries van gehad als klein kind
Die Douwe.
daar vond ik geen reet aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!
Zag wel iets voorbij komen bij mijn linkedin van de schipholnsbeer. Nieuwe aanbesteding voor een viaduct en spoortunnel etc etc.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
die vraag over noord-zuidlijn
29. Noord-Zuidlijn
De provincie moet meebetalen aan het doortrekken van de Noord-Zuidlijn tot Hoofddorp.
Heb je je eigen kop weleens gezien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreselijk, of van Karbonkel.. ook zo'n enge!
Ik Mik Loreland, Loria Verlorenlanddddd, waar zal ik gaan zoeken.. zeg me waar ik heeeeen moet gaaaaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.
Durf niet goed meerquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop weleens gezien?
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar vond ik geen reet aan.
Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het
Wij keken dit op school dus had weinig keus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik keek nooit naar die kinderachtige onzin.
je bent toch geen mietje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat hij Karbonkel niet eng vond faket het
Schmink vriend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, voorlopig kun je een masker op toch.
Er was deze week bij Met het mes op tafel nog de vraag: waar ligt het West Fries museum?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
kan mij hoofddorp verrotten
doortrekken naar hoorn die handel
Maar mag ties02 dus wel?quote:Plaats geen persoonsgegevens van anderen. We staan pertinent niet toe dat users de echte namen, foto's, websites, adressen, telefoonnummers, mailadressen, medische gegevens etc van andere users plaatsen zonder hun toestemming. Niet alleen is dat een enge vorm van stalken, het is ook nog eens strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |